اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم قم انجام شد

برگزاری چهاردهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی قم به یمن میلاد کریمه اهل بیت

چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با استقبال کم نظیر مردم علاقه‌مند به ورزش امروز به یمن فرارسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد.

برگزاری چهاردهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی قم به یمن میلاد کریمه اهل بیت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در ادامه تلاش برای توسعه ورزش همگانی در استان قم و جذب بیش از پیش مردم به فضاها و محیط‌های ورزشی به منظور افزایش سطح سلامت عمومی جامعه و دوری از آسیب‌های روحی و روانی ناشی از فعالیت کم، امروز همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار شد.

سابقه برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم به سال 1387 باز می‌گردد یعنی از حدود پنج سال قبل که ایده برگزاری این چنین همایش بزرگی به فکر مسئولان تربیت بدنی استان قم رسید و از آن سال تا کنون در هر دوره با کیفیت و شرایط مطلوب و بهتری برگزار می‌شود.

این همایش به خوبی مورد پذیرش مردم ورزش دوست استان قم قرار گرفته است و هر بار با اطلاع‌رسانی که در خصوص برگزاری این همایش در سطح استان قم صورت گرفت، حضور مردم نسبت به دوره گذشته بیشتر شده و حتی در مواقعی که فاصله زمانی بین آخرین همایش تا دوره جدید آن زیاد می‌شد، خیل عظیمی از درخواست‌های مردمی به متولیان این امر می‌رسید تا با خواست و علاقه مردم برای برگزاری یک دوره دیگر همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم برنامه‌ریزی کنند.

بعد از برگزاری 13 دوره همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم، چهاردهمین دوره آن در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) که با آغاز دهه کرامت همزمان است از سوی اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی شد.

بدین ترتیب این همایش با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری قم، بانک توسعه تعاون، اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی و ... برگزار شد و شرکت کنندگان در این همایش با انگیزه سپری کردن یک روز شاد و مفرح با ورزش در مسیری جدید نسبت به همایش‌های دوره‌های قبل پیاده‌روی کردند.

با توجه به بهره‌برداری و افتتاح رسمی بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران، چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری این همایش در مسیر این بلوار برگزار شد.

بدین ترتیب مردم ورزش دوست استان قم در پانزدهمین روز از شهریور ماه سال 1392 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مسیری در حدود 7 کیلومتر را با شور و هیجانی فراتر از دوره‌های گذشته پیاده‌روی کردند و در مراسم پایانی حضور یافتند.

مراسم پایانی چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور مسئولان استان قم و جمعیت پرشور شرکت‌کننده در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و با اجرای برنامه‌های متنوع نظیر ورزش همگانی، ورزش‌های رزمی، مداحی و در نهایت قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان به انجام رسید.

انتهای پیام/78002/ر4/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول