اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در این استان خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان البرز

عیلرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای برپایی این همایش بزرگ انجام شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ورزش‌های همگانی و تشویق مردم به انجام ورزش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

این مسئول با بیان این‌که طی ادوار گذشته برپایی این همایش مورد استقبال خوب خانواده‌ها در استان البرز قرار گرفته است، افزود: باید زمینه‌های حضور مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی را فراهم کرد که در این راستا اجرای همایش‌های پیاده‌روی می‌تواند در توسعه ورزش در بین خانواده‌ها تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: برای برگزاری این همایش بزرگ هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، فرمانداری، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش ورزش در سلامتی اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می‌تواند آثار متفاوتی را در همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد.

جوانمردی افزود: در این راستا جایگزین کردن ورزش در زندگی و اهمیت آن مقوله‌ای است که باید بیش از گذشته به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد به دلیل حجم کاری و مشغله زیاد زمانی را برای ورزش کردن ندارند لذا این مهم در زندگی این افراد کمرنگ است و در نتیجه سلامتی افراد را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

این مسئول با تأکید بر سوق دادن افراد جامعه به سمت ورزش گفت: لازم است تا خانواده‌ها حداقل یک ربع از وقت خود را در طول روز به ورزش کردن اختصاص دهند تا سلامت روانی و جسمی آنان بیش از پیش تضمین شود.

وی نهادینه کردن ورزش‌های همگانی را نیز مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: توسعه ورزش‌های همگانی و حضور افراد مختلف در این ورزش‌ها نیز می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر که همان توسعه سلامت جامعه است نزدیک کند.

جوانمردی گفت: بانوان و دختران نیز باید ورزش را یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی خود تلقی کنند چرا که نقش سلامت مادران در شادابی و نشاط خانواده بسیار تأثیرگذار است.

به گفته وی، این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول