اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مشهد به مناسبت دهه کرامت

رئیس هیئت ورزش‎های همگانی خراسان رضوی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط به مناسبت دهه کرامت در مشهد خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مشهد به مناسبت دهه کرامت

رازیتا حیدری در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، اظهار داشت: این همایش روز 22 شهریورماه از میدان آزادی تا نمایشگاه بین المللی مشهد به مسافت 9 کیلومتر برگزار و پیش بینی می‎شود حدود 300 هزار نفر از شهروندان مشهدی و همچنین زوار امام رضا (ع) در این همایش شرکت کنند.

وی تاکید کرد: هرگاه بتوانیم آحاد مردم جامعه را دور هم جمع کنیم، علاوه بر ایجاد سلامت، نشاط و همدلی می توانیم به

مقوله‌های فرهنگی نیز بپردازیم، این همایش را با نگاه فرهنگی و ارزشی برگزار می‎کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی از دوماه گذشته برای برگزاری هرچه بهتر این همایش در تلاش است و با توجه به وجود ظرفیت‎های مدیریتی، فکری و اجرایی استان، ارتباطات خوبی با مسئولان نهادهای مختلف به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی بیشتر داشته‎ و اعتمادسازی لازم با برگزاری جلسات متعدد انجام شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی مشهد از لحاظ مالی‎ حمایتی از ما نداشته اما در  موارد دیگر همکاری‎هایی انجام شده است.

حیدری به حضور موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان به عنوان اسپانسر این همایش اشاره و تصریح کرد: حدود 100 میلیون تومان جایزه از جمله دو دستگاه خودرو و سفرهای زیارتی و جوایز ورزشی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که بخش عمده آن را با کمک موسسه مالی و اعتباری میزان و شهرداری مشهد تامین کرده‎ایم.

وی افزود: حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادارات کل صنعت و معدن و اطلاعات، صدا و سیما، شهرداری، فرمانداری و نیروی انتظامی نیز در برگزاری این همایش بزرگ در کنار ما هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایش های عمومی حدود شش ساعت از اوقات فراغت خانواده‌ها را غنی خواهد کرد، اظهار داشت: اگر بتوانیم حداقل هر سه ماه یکبار از این دست همایش‎های ورزشی و خانوادگی برگزار کنیم، فرهنگ سازی در خصوص انجام ورزش تنها با هدف تندرستی و سلامت جسم و روح انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز جمعه 22 شهریورماه از میدان آزادی (پارک) مشهد در مسیر 9 کیلومتری تا نمایشگاه بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این همایش بزرگ به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و پس از پایان مراسم قرعه کشی و برنامه‎های ویژه اختتامیه، با همکاری سازمان اتوبوسرانی، چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال شرکت‌کنندگانی که قصد شرکت در نماز جمعه را دارند، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2202/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول