اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

پیاده روی زن 43 ساله در اتوبان حادثه‌ساز شد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت : بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده، فرد بر اثر شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم فوت کرد.

پیاده روی زن 43 ساله در اتوبان حادثه‌ساز شد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم حوادث 24 ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در این مدت وقایع گوناگونی رخ داد که مهم‌ترین آن‌ها تصادف در بخش کهک، تصادف موتور و عابر، برخورد خودرو و عابر، برخورد تاکسی با مانع و ... به شمار می‌رفت.

وی به تبیین حادثه تصادف موتورسیکلت و سواری اشاره و ابراز داشت: این حادثه که در بخش کهک رخ داد چهار مصدوم به دنبال داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: اورژانس 115 پس از اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر شد و چهار مصدوم این حادثه را با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیشتر تصادفات به دلیل بی احتیاطی به وقوع می‌پیوندد تصریح کرد: بر اثر تصادف یک‌دستگاه موتورسیکلت در خیابان فهیمی با عابر پیاده یک کودک هشت ساله دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کودک دچار آسیب فراوانی شده بود با عملیات احیا توسط تیم درمانی اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافت.

فراهانی از وقوع تصادف دیگری در محور دستجرد خبر داد و گفت: بر اثر تصادف موتورسیکلت و وانت سه نفر مجروح شدند که با همکاری تیم اعزامی درمانی اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی حادثه شب گذشته در اتوبان قم - تهران را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده در اتوبان قم – تهران منجر به فوت خانمی 43 ساله شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پرسنل اورژانس 115 به موقع در محل حادثه حاضر شدند ولی عابر پیاده بر اثر شدت آسیب‌ها و جراحات وارده در دم فوت کرد.

انتهای پیام/78005/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول