اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

امام رضا (ع) به ملت ما درس ولایتمداری داد

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امام رضا (ع) به ما درس ولایتمداری داده‌اند که این درس بزرگ را ملت ما به خوبی فرا گرفته‌اند.

امام رضا (ع) به ملت ما درس ولایتمداری داد

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملت کشورمان از امام رضا (ع) درس ولایتمداری و ولایت‌پذیری را به خوبی فرا گرفته‌اند.

وی، فرا رسیدن این میلاد فرخنده را تبریک گفت و ادامه داد: امام هشتم شیعیان در زمان ولایت همواره پیروان صدیق خود را به این موضوع رهنمون می‌کرد که باید در سبیل ولایت حرکت کنند، تا به کشور و آرمان‌هایشان گزندی وارد نشود.

باقری با اشاره به اینکه بیش از 14 قرن از ولایت امام علی (ع) بر شیعیان جهان می‌گذرد، خاطرنشان کرد: همواره باید این روحیه ولایتمداری را زنده نگه داشته و در این سمت و سو گام برداریم، کما اینکه ملت ما با پیروی از ولی فقیه ثابت کرده‌اند این آموزه‌ها را به خوبی فرا گرفته‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ با تأکید بر اینکه نباید از ولایت کناره‌گیری کنیم، ادامه داد: هر عملی و سخنی که رنگ و بوی فاصله گرفتن از ولایت را بدهد، به معنای واقعی کلمه نکوهیده بوده و باید از آن پرهیز کرد، چرا که دشمنان اسلام این فاصله گرفتن را خواستار هستند.

وی از اینکه امروزه برپایی جشن‌های میلاد امام رضا (ع) به شهرهای خراسان منحصر نمی‌شود، اظهار خوشنودی کرد و بیان داشت: این موضوع نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد راسخ ملت ما به اسلام و ائمه معصوم (ع) است و با وجود توطئه‌های دشمنان همچنان عشق اهل بیت (ع) در دل ملت ما زنده است.

باقری بر لزوم تلاش برای تقویت ایمان و اعتقادات جوانان کشورمان تاکید کرد و ابراز داشت: دشمنان دین مبین اسلام به انحای گوناگون به ویژه با استفاده از وسایل سمعی، بصری و ماهواره‌ای به دنبال مشغول کردن جوانان به لذائذ دنیوی هستند.

امام جمعه شاهین‌دژ، فعال شدن دستگاه‌های فرهنگی را خواستار شد و اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های غنی فرهنگی، هنری و علمی جوانان را درون خانواده ایران اسلامی حفظ کرده، به فرهنگ و تفکرات منحط غربی اجازه نفوذ بر دل‌ها و قلب‌های جوانان‌مان را ندهیم.

انتهای پیام/61002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول