اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قرب قائم:

کهگیلویه و بویراحمد با حفظ وحدت و رعایت اخلاقیات در مدیریت توسعه می‌یابد

فرمانده قرارگاه قرب قائم صاحبان فکر و اندیشه را متولی وحدت دانست و گفت: اگر تمام شاخص‌های توسعه در جامعه مهیا باشد ولی وحدت و همدلی و توجه به اخلاقیات نباشد همچنان توسعه بی‌معنا خواهد بود.

کهگیلویه و بویراحمد با حفظ وحدت و رعایت اخلاقیات در مدیریت توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه همایش سالانه بزرگداشت امامزاده میرسالار امروز با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و مهمانانی از استان‌های همجوار در جوار بارگاه این امامزاده واقع در بخش دیشموک برگزار شد.

سردار عدل هاشمی ظهر امروز در این همایش با تبیین ابعاد مختلف حماسه سیاسی و نقش بارز مردم در خلق این حماسه ماندگار اظهار داشت: اصولی در خط و مشی سیاسی وجود دارد که اگر این اصول نباشد حماسه سیاسی معنایی نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه قرب قائم زمان شناسی را اولین اصل مؤثر در خط و مشی سیاسی دانست و با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: برای رسیدن به هدف‌هایی که توسط رهبری ترسیم می‌شود همه باید الزاماً به وظایف خود عمل کنند.

هاشمی صداقت را جامع‌ترین صفت و از اصول اساسی برشمرد و تصریح کرد: انسان‌ها دارای سه جنبه اعتقادی، عملی و گفتار هستند که اگر با هم موافق شوند کارساز است در غیر این صورت به معنای واقعی نتوانستیم حماسه را درک کنیم.

این مقام مسئول همدردی با محرومان را خط‌مشی مؤثر در جامعه انسانی عنوان کرد و با اذعان به اینکه بار سیاسی آن به مراتب بالاتر و جایگاه آن رفیع‌تر از بار عاطفی است گفت: با رعایت این اصل نیز می‌توانیم به حماسه سیاسی معنا بخشیم.

وی حفظ وحدت در جامعه را زمینه ساز توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف دانست و با ابراز اینکه همه مجریان، متولیان، خواص و نخبگان باید منجی و متولی وحدت باشند خاطرنشان کرد: اگر تمام شاخص‌های توسعه در جامعه مهیا باشد ولی وحدت و همدلی حاکم نباشد و توجه به اخلاقیات نباشد هم‌چنان توسعه بی‌معنا خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه نباید با سرلوحه قرار دادن نفاق، بدبینی نسبت به همدیگر و خوش‌بین بودن نسبت به خودمان انتظار توسعه یافتن داشته باشیم مردم را در عرصه‌های مختلف پیشگام و جلوتر از خواص، مدیران و کارگزاران نظام خواند و گفت: مردم در وحدت، کار و تلاش، صبر و استقامت، پایداری و حضور در صحنه‌ها الگو هستند و این یک واقعیت است.

فرمانده قرارگاه قرب قائم ادامه داد: امیدوارم صاحبان فکر و اندیشه احساس مسئولیت کنند و از مردم یاد بگیرند که حماسه اقتصادی را در کنار حماسه سیاسی چطور خلق کنند.

انتهای پیام/82016/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول