اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

نباید به صرف سلایق سیاسی، افراد توانمند را کنار بگذاریم

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: نباید مانند گذشته‌ها اشتباه کنیم و به صرف سلایق سیاسی، افراد توانمند استانی را کنار بگذاریم.

نباید به صرف سلایق سیاسی، افراد توانمند را کنار بگذاریم

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بیش از یک نفر نمی‌تواند استاندار یک استان شود و به همین خاطر بسیاری از نیروهای شایسته نمی‌توانند به این منصب دست یابند ولی شرایط خدمت در جاهای دیگر همواره وجود دارد.

وی گفت: با اجماعی که در میان مجمع نمایندگان استان شکل گرفته سعی خواهیم کرد در معرفی و کمک به انتصاب همه نیروهای شایسته استان چه در داخل استان و چه در سطح معاونت‌های وزارتخانه‌ها و چه در مدیریت کلان سایر استان‌ها تلاش کنیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف این است که شعار دولت تدبیر و امید در استان محقق شود و شک نداریم که نیروهای متعهد و انقلابی در همه سلایق سیاسی به این امر کمک خواهند کرد.

بزرگواری با بیان این‌که اتحاد و همدلی نمایندگان استان نمونه خوبی برای کمک به تفکر اعتدال با دو بازوی تدبیر و امید در کشور است، تصریح کرد: وقتی به فرض من و زارع اصولگرا با تاجگردون اصلاح‌طلب در راستای کمک به دولت برای رفع مشکلات استان همه اختلافات فکری و سلیقه‌ای را کنار می‌گذاریم خود گامی بزرگ در راستای کمک به این شعار دولت است.

وی با ابراز احترام برای همه گزینه‌های استانداری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی این افراد به عنوان گزینه استانداری معرفی می‌شوند نشان‌دهنده تعهد و تخصص است که همه وظیفه داریم از این سرمایه‌ها به درستی استفاده کرده و اجازه ندهیم عده‌ای با ایجاد حاشیه سرمایه‌های استان را به جان هم بیندازند تا به منافع خود دست یابند.

وی افزود: شاید در طول سالیان سال ما راه را به اشتباه رفته‌ایم و مانند برخی استان‌های دیگر در راه رسیدن به توسعه و تعالی می‌توانستیم از همه نیروهای خودی و در دایره نظام برای پیشبرد اهداف در استان بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول