اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان عکاسی

دومین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار می‌شود

دبیر اجرائی آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی زنجان گفت: با حضور هنرمندان عکاسی ،دومین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار می‌شود.

دومین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار می‌شود

ناصر محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همچون سال گذشته آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی با حضور علاقه‌مندان به این هنر و هنرمندان عکاس زنجانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آئین قرار بود به صورت مفصل در زنجان برگزار شود، افزود: به دلیل مشکلات مالی این آئین به صورت ویژه برای عکاسان استان زنجان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه خاطرنشان کرد: با توافقات انجام شده این جشنواره امسال نیز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه روز یکشنبه 24 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت 17 عصر آغاز می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) محل برگزاری این آئین است، افزود: پیشکوستان عکاسی استان نیز در این برنامه حضور دارند.

وی گفت: همه علاقه‌مندان به رشته عکاسی می‌توانند در این آئین شرکت کنند.

انتهای پیام/73003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول