اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلاهبرداری 8 میلیاردی وکیل قلابی از 25 نفر در اصفهان

فرد دیپلمه‌ای که با احداث دو دفتر وکالت بالغ بر هشت میلیارد ریال از مردم کلاه‌برداری کرده بود توسط کارآگاهان اداره جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.

کلاهبرداری 8 میلیاردی وکیل قلابی از 25 نفر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاه‌برداری یک وکیل قلابی از مردم در شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاه‌برداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات دقیق پلیسی مشخص شد این شخص هیچ‌گونه سوابقی در مراجع قانونی ندارد و با جعل اسناد و مدارک اقدام به احداث دفتر وکالت در دو نقطه شهر کرده و مبالغ هنگفتی را در ابتدا و قبل از رسیدگی به پرونده دریافت می‌کرده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و طی هماهنگی مقام قضایی متهم در دفتر خود دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

خسروی گفت: متهم «جمال » 35 ساله دارای مدرک دیپلم بوده که با جعل مدارک و اسناد خود را به عنوان وکیل پایه یک جا زده و توانسته با این شیوه از 25 نفر مبلغ هشت میلیارد ریال کلاه‌برداری کند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از تمامی کسانی که به دفتر این شخص در خیابان حکیم نظامی و همچنین بوستان سعدی شهر اصفهان مراجعه کرده و مبالغی را به وی جهت رسیدگی به پرونده خود پرداخت کرده‌اند خواست تا با حضور در پلیس آگاهی استان نسبت به شکایت از متهم و تکمیل پرونده وی اقدام کنند.

این مقام انتظامی در پایان با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت هوشیاری خود در مراجعه به دفاتر وکالت گفت: پیش از مراجعه به دفاتر وکالت، شهروندان می‌بایست از سوابق، شهرت و تجربه فرد مورد نظر تحقیق و بررسی‌های لازم را به عمل آورند و هیچ وقت تمام مبلغ قرار داد را در ابتدا به شخص وکیل پرداخت نکنند، زیرا هیچ وکیل قانونی در ابتدا مبلغ کل قرار داد را از موکل خود دریافت نمی‌کند.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول