اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کلاهبرداران ایرانسلی در کمین / مسئولان وارد عمل شوند

این روزها شاهد هستیم که کلاهبرداران ایرانسلی با ارسال پیامک از طریق برخی خطوط این اپراتور به فکر اخاذی و کلاهبرداری از مردم هستند که انتظار می‌رود مسئولان در این امر هرچه سریع‌تر وارد شوند.

کلاهبرداران ایرانسلی در کمین / مسئولان وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اپراتور ایرانسل امروزه به یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای خدمات ارتباطی کشور تبدیل شده که در ارایه خدمات و پشتیبانی نیز توانسته گوی سبقت را از برخی رقبا بگیرد.

البته با توجه به ایجاد هر پیشرفت و نوآوری راه‌های سوء کسب درآمد نامشروع و غیرقانونی از آن به تدریج ایجاد می‌شود و اپراتور خدمات ارتباطی ایرانسل نیز از این امر مستثنا نیست.

طی ماه‌های گذشته خبرهای ارسال پیامک از سوی برخی شماره‌های ایرانسلی مبنی بر برنده شدن مشترکان در طرح‌های مختلف این اپراتور به گوش می‌رسد که این روزها ارسال این پیامک‌ها شدت بیشتری پیدا کرده است.

این بار سودجویان و زیاده‌خواهان در ارسال پیامک‌های خود به در بسته خوردند و یکی از آن‌ها را به خبرنگاران ارسال کردند.

در این پیامک که از شماره 6298---0930 به مشترکان ارسال شده آمده است: «مشترک گرامی شما در جشنواره ایرانسل به قید قرعه برنده یک دستگاه تلویزیون LCD پانوسونیک 42 اینچ به همراه یک دستگاه DVD شده‌اید، لطفاً برای دریافت جایزه مشخصات خود از قبیل نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد پستی و آدرس دقیق منزل خود را از طریق پیامک به شماره مورد نظر ارسال کنید. با تشکر از انتخاب‌تان».

جالب این‌که در انتهای این پیامک نیز آدرس سایت این اپراتور آمده است و نکته جالب‌تر با حصول تماس با شماره ایرانسل مورد نظر همانند تلفن گویای این شبکه برقراری ارتباط انجام شده و وقتی در پایان برای برقراری تماس با اپراتور متصل می‌شوید کسی پاسخگو نیست.  

خبرگزاری فارس در پیگیری این پیامک با شماره‌گیری 700 و ارتباط با کارشناسان اپراتور ایرانسل موضوع را در جریان گذاشت که آن‌ها با اعلام جعلی خواندن محتویات پیامک و کلاهبرداری با شیوه‌های جدید از مشترکان بیان داشتند برای پیگیری و بررسی قانونی می‌توانید به نمایندگان حقوقی ایرانسل در شهرستان‌ها مراجعه کنید.

کارشناسان این اپراتور ابراز داشتند: هرگونه اعلام برنده شدن مشترکان این اپراتور به هیچ وجه با پیامک انجام نمی‌شود چراکه این شرکت به برندگان خوش‌شانس خود از طریق شماره‌های شناخته شده تماس تلفنی برقرار کرده و در ضمن نام برندگان را نیز در سایت اطلاع‌رسانی خود درج خواهد کرد.

کارشناسان ایرانسل در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر این‌که با شماره‌گیری شماره موردنظر همانند ایجاد ارتباط با شماره تماس 700 در ابتدا توسط راهنمای گویا به بخش‌های مختلف راهنمایی می‌شوید، یادآور شدند: کلاهبرداران پیام این اپراتور را نیز ضبط کرده بر روی پیغام‌گیر خود نهاده‌اند و دلیل این ادعا زمانی مشخص می‌شود که با متصل شدن به اپراتور نمی‌توانید با کسی صحبتی داشته باشید.

البته اپراتور ایرانسل و مسئولان آن اگر مشتری‌مداری را در راس امر خود قرار دهند باید نسبت به مشترکان چند میلیونی خود احساس مسئولیت کرده و دست کلاهبرداران را از اخاذی کوتاه کنند.

این شرکت ارتباطی با بررسی صحت این ادعا می‌تواند با صاحب یا صاحبان شماره خاطی به دلیل ایجاد مزاحمت و اخاذی برابر قانون رفتار کرده تا مشتریان متضرر نشوند.

همچنین از مسئولان این اپراتور انتظار می‌رود تا نسبت به مسدود کردن و برخورد قانونی با کلاهبرداران ایرانسلی هرچه زودتر اقدام کرده و مشتری‌مداری را راس امور خود قرار دهند.

================

گزارش از قربانعلی مسافر

================

انتهای پیام/86012/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول