اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش باشت:

نخستین مدرسه هوشمند هیئت امنایی باشت آماده برای افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش باشت از افتتاح اولین مدرسه هیئت امنایی هوشمند در این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

نخستین مدرسه هوشمند هیئت امنایی باشت آماده برای افتتاح شد

محمود نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: اکنون با پیشرفت علم و توسعه کاربرد رایانه در همه امور لازم است مدارس نیز به سمت هوشمند پیش بروند.

 وی افزود: در سال‌های اخیر کارها و اقدامات خوبی در این راستا در سطح کشور و استان ما انجام شده که نیاز به توجه بیشتر دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت ادامه داد: مدارس هوشمند راهی برای علم‌آموزی دانش‌آموزان مطابق با نیازهای زمان است که همه مسئولان موظف به همکاری در این خصوص هستند.

این مسئول آموزشی در شهرستان باشت اذعان کرد: باید برای رفع تنگناها در خصوص هوشمندسازی مدارس همه مسئولان استانی و شهرستانی همت کرده تا با گذشت زمان بتوانیم چشم‌انداز خوبی برای هوشمندسازی مدارس متصور شویم.

مدیر آموزش و پرورش باشت همچنین از افتتاح اولین مدرسه هیئت امنایی هوشمند در این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

نظری خاطرنشان کرد: این مدرسه مجهز به کلیه امکانات درسی نظام جدید و کادر مجرب برای پذیرش دانش آموزان پایه ششم و سوم راهنمایی قدیم است. 90درصد تجهیزات رایانه‌ای لازم برای این مدرسه فراهم شده و 10 درصد باقی مانده نیز تا آغاز سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

 نظری ادامه داد: مدرسه کوثر که اولین مدرسه هوشمند مجهز به تمامی امکانات درسی نظام جدید است با حمایت خوب مسئولان و استقبال گرم مردم روبه‌رو شده است.

این مسئول ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان به حمایت هرچه بیشتر از این مدرسه در همه جوانب تاکید دارند و آن را آغاز گامی بلند به سوی فراگیری هرچه بیشتر و بهتر تعلیم و آموزش دانش‌آموزان در شهر باشت می‌دانند.

انتهای پیام/82007/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول