اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

احیای دریاچه ارومیه دستاویزی برای بیکار کردن کشاورزان نشود

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: احیای دریاچه ارومیه را به دستاویزی برای بیکار کردن کشاورزان منطقه قرار ندهیم.

احیای دریاچه ارومیه دستاویزی برای بیکار کردن کشاورزان نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی عیسی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت دریاچه ارومیه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: نباید نجات دریاچه ارومیه به بهانه‌ای تبدیل شود تا شرایطی ایجاد کنیم، کشاورزان منطقه برای قوت روزانه خود نیازمند شوند.

وی افزود: در روستاهای جنوب آذربایجان غربی آبی برای سرریز کردن به دریاچه وجود ندارد، کما اینکه به عنوان نماینده مردم این خطه اجازه نمی‌دهم که مسیر آب رودخانه زرینه‌رود را تغییر دهند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس با خطاب قرار دادن خبرنگاران حاضر در جلسه گفت که با صراحت بنویسید روستاهای جنوب استان به آب کافی دسترسی ندارند.

عیسی‌زاده از اینکه در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی هیچ کارخانه‌ای وجود ندارد اظهار تاسف کرد و بیان داشت: اگر خانواده‌ای زمین برای کشت و زرع داشت با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شود، در صورت نداشتن زمین برای رزق روزانه خود معطل می‌ماند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس بیان داشت: ساکنان این خطه در فصول تابستان با کشت چغندر و گندم و .. گذران زندگی می‌کنند، در زمستان هم به بندرعباس و اراک و عسلویه برای کارگری می‌روند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول