اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

برگزاری جشنواره ملی داستان‏‌های رضوی در انتقال فرهنگ رضوی مؤثر است

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره ملی داستان‏‌های رضوی (کبوتر حرم) کار فرهنگی مفید و مؤثری در انتقال فرهنگ رضوی به افراد مختلف است.

برگزاری جشنواره ملی داستان‏‌های رضوی در انتقال فرهنگ رضوی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، علیرضا خسروی در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره ملی داستان‏‌های رضوی (کبوتر حرم) که در فرهنگ‏سرای نیستان شهرستان مهدیشهر برگزار شد، افزود: برگزاری این‏گونه جشنواره‌‏ها نباید به زمان خاصی اختصاص یابد بلکه باید در طول سال با برگزاری این‏گونه برنامه‏‌ها و جشنواره‏‌ها به انتقال فرهنگ شیعه و امامت کمک کرد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی به منزله انجام کارهای بزرگ و چشم‏گیر نیست، افزود: حتی می‌‏توان با نوشتن یک داستان و مطلب کوتاه به توسعه فرهنگ رضوی کمک کرد.

نماینده مردم شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به عبور سالانه 15 میلیون مسافر از استان سمنان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: عبور این میزان مسافر از استان سمنان فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ رضوی است.

خسروی همچنین، وجود امکانات زیربنایی مناسب برای رفاه حال مسافران را از ضروریاتی دانست که باعث ماندگاری خاطره خوش برای زائران از استان سمنان خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول