اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر زاهدان:

شهرداری زاهدان به احترام دانش‌آموزان تمام شهر ‌را پاکسازی می‌کند

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به آغاز فعالیت ستاد استقبال از مهر در این شهر گفت: شهرداری به احترام دانش‌آموزان تمام شهر را پاکسازی می‌کند.

شهرداری زاهدان به احترام دانش‌آموزان تمام شهر ‌را پاکسازی می‌کند

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ‌روابط عمومی شهرداری زاهدان، مراسم آغاز به کار ستاد استقبال از مهر شهرداری زاهدان با حضور معاون عمرانی فرمانداری‌، رئیس ‌و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهرداری در محل سازمان خدمات موتوری انجام شد‌.‌

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر زاهد‌ا‌ن در این مراسم گفت: ‌بحث استقبال از مهر یکی از طرح هایی است که مورد توجه شهروندان است و این ستاد در مدت زمان فعالیت خود باعث ایجاد جنب و جوش خاصی جهت پاکسازی‌، نخاله‌زدایی‌، تنظیف و سایر امور خدماتی در شهر می‌شود‌.

‌محمد امیر براهویی‌ افزود : شهرداری زاهدان ‌در راستای خدمت به مردم به ویژه دانش‌آموزان عزیز و جهت ایجاد ذوق و شوق بیشتر زحمات زیادی را در طول سال متقبل می‌شوند اما کار ستاد استقبال از مهر به نحو چشمگیری تاثیر بسیار بیشتری روی دانش آموزان و سایر شهروندان برای آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذارد لذا امیدواریم تمامی همکاران ما در مجموعه ی شهرداری و پلیس راهور با استفاده از امکانات موجود باعث اثرگذاری بیشتر و انعکاس خدمات این ستاد برای شهروندان شوند .

‌معاون خدمات شهر شهرداری نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در شروع به کار ستاد استقبال از مهر گفت‌: شهرداری زاهدان هر ساله و هماهنگ با سایر دستگاه های اجرایی وظایفی را که در قبال دانش آموزان دارد به نحو قابل قبولی اجرا می کند به همین منظور و با همکاری تمامی سازمان های زیرمجموعه‌ شهرداری از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان خدمات موتوری ، سازمان حمل و نقل و سازمان زیباسازی اقدامات لازم در قالب ستاد استقبال از مهر انجام می‌شود .    

‌‌نظیراحمد هاشم زهی‌ افزود‌‌: امسال برنامه های خوبی را برای دانش آموزان در مباحث فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف شهرداری در دستور کار خود داریم تا با استفاده از دانش آموزان به عنوان رابطین بین شهرداری و شهروندان اقدامات موثری را جهت ارتقای فرهنگی جامعه در زمینه های مختلف انجام دهیم .

وی گفت‌: فعالیت ستاد استقبال از مهر ‌‌تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و اموری همچون نخاله زدایی ، تنظیف و پاکسازی اطراف مدارس ، اجرای فضای سبز ، خط کشی معابر مقابل مدارس انجام خواهد شد .

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول