اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریفی به فارس خبر داد

حذف تیم فوتبال شهرداری یاسوج از جام حذفی/ امیدواری به بازگشت مجدد زرینچه

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم از جام حذفی کنار گذاشته شد.

حذف تیم فوتبال شهرداری یاسوج از جام حذفی/ امیدواری به بازگشت مجدد زرینچه

حیدر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج و 17 تیم دیگر از جام حذفی فوتبال ایران کنار گذاشته شدند.

دستیار جواد زرینچه در تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم و سایر تیم‌های اعلام شده به دلیل بدهکاری از سال‌های گذشته از جام حذفی فوتبال کشور کنار گذاشته شدند.

وی در ادامه با تمجید از دیدگاه بسیار خوب شهردار جدید شهر یاسوج نسبت به ورزش و فوتبال، گفت: در نشستی که با وی داشتم دیدگاه بسیار بازی داشته و اصولاً آدم فرهنگی به نظر می‌رسد. 

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشور تصریح کرد: خوشحال شدم وقتی دیدم که مسئولان اگر چه تازه‌وارد هم باشند مسائل فرهنگی را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنند و اشراف کامل بر همه موضوعات دارند که شهردار جدید یاسوج هم از این دسته افراد به شمار می‌رود.

شریفی در ادامه این گفت‌وگو از امیدواری خود نسبت به بازگشت جواد زرینچه به این تیم گفت و افزود: صحبت‌هایی با وی کردم و قرار شده که در صورت مساعد شدن شرایط این مربی خوب فوتبال کشور را در کنار تیم داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از آمادگی تیم فوتبال شهرداری گفت و ادامه داد: با این آمادگی خوب و با وجود چنین بازیکنانی باز هم مثل سال‌های قبل باید شاهد معرفی هر چه بیشتر شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران به کشور باشیم.

شریفی، حرف‌شنوی بازیکنان و رفاقت در تیم را از مهم‌ترین عواملی دانست که در رقابت‌های این فصل به تیم شهرداری برای کسب موفقیت‌های بزرگ کمک می‌کند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور رمز موفقیت تیم شهرداری را همدلی و تعامل میان همه ارکان فوتبال از هوادار و بازیکن و مربی و مجموعه مدیریتی تیم دانست و متذکر شد: مسئولان دلسوزی در این استان داریم که می‌توانند به فوتبال کمک کنند اما هنوز وارد صحنه نشده‌اند که اگر به کمک شهرداری و مجموعه شورا بیایند نام تیم شهرداری و در کل نام شهر یاسوج را در آینده بیش از این خواهیم شنید.

انتهای پیام/2571/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول