اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

7607 بیکار اردبیلی اشتغال یافتند

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت هزار و 607 بیکار در سطح شهرستان اردبیل موفق شدند تا وارد چرخه کار و تلاش شوند.

7607 بیکار اردبیلی اشتغال یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه ارزیابی فعالیت‌های کارگروه‌های اشتغال شهرستان اردبیل اظهار داشت: بخش عظیمی از این کارآفرینی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت‌های همه‌جانبه آنها انجام شده که امیدواریم این فرآیند با مشارکت بخش خصوصی و بانک‌های عامل توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد اشتغال دولتی و استخدام در ادارات و نهادهای حاکمیتی را به حداقل برسانیم و به جای آن سعی کنیم با هدایت افراد مستعد برای کار و تلاش به سمت مهارت‌آموزی بتوانیم بسیاری از اهداف زیربنایی در حوزه اشتغال را محقق کنیم.

دبیر خاطر نشان کرد: براساس تصمیم شورای عالی اشتغال کشور تعهد اشتغال استان اردبیل در سال‌جاری بیش از 35 هزار نفر تعیین شده است که این اشتغال از محل پرداخت تسهیلات و کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تحقق پیدا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: از رقم 35 هزار سهمیه اشتغال استان حدود 11 هزار و 714 نفر سهمیه شهرستان اردبیل است که بیش از 40 دستگاه اجرایی و فعال بخش خصوصی سعی می‌کنند با همراهی و همکاری همدیگر فرصت‌ها و زمینه‌های خوداشتغالی واقعی را فراهم بیاورند.

وی بیان کرد: اگر در نیمه اول امسال بیش از نیمی از اشتغال تعهد شده استان به ثمر نشسته است در سایه همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف بوده که سعی کردند در حرکتی مثبت و سازنده و معرفی افراد واجد شرایط و مهارت آموخته بکوشند تا بخش عظیمی از اشتغال پایدار و مولد ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال حتی بیشتر از سهمیه استان بتوانیم در ایجاد اشتغال موفق عمل کنیم که در این زمینه به نظر می‌رسد حرکت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به سمت یک راهبرد حقیقی و قابل اتکا حرکت کرده و سوق پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول