اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

کشورهای جهان در حسرت تفکر بسیجی ایران هستند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: کشورهای جهان حسرت داشتن تفکر بسیجی حاکم در ایران را می خورند.

کشورهای جهان در حسرت تفکر بسیجی ایران هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در یادواره سرداران و 190 شهید بهداری سپاه کربلای مازندران در حسینیه عاشقان مرکز استان مازندران، اظهار داشت: شهدایی در زمان امام خمینی (ره) حضور داشتند که در راستای اجرای منویات امام امت تلاش می‌کردند و نمی‌گذاشتند استکبارهای جهانی نفس راحت بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهدای بهداری تمام تلاش خود را در عرصه پزشکی در زمان جنگ و در خط مقدم عملیات انجام دادند تا بسیجیان و سربازان در مقابل استکباران جهانی ایستادگی کنند، افزود: تلاش و همت این شهدا بسیار ستودنی و قابل تکریم است.

سلیمانی با اشاره به اینکه صدای قهرمانانه شهدا هیچگاه خاموش نمی‌شود، گفت: همدلی با دلاورمردان و هم سویی با شهدا از اجر و پاداش بسیار بالایی برخوردار است.

وی، خانواده شهدا را از نعمت‌های بالای این نظام دانست و افزود: باید به خانواده های شهدا تبریک گفت که از نعمت شهادت فرزند خود در آخرت استفاده می‌کنند.

این مسئول از 190 شهید بهداری سپاه استان مازندران به عنوان شهدای والا مقام در عرصه پزشکی یاد کرد و بیان داشت: باید ادامه راه شهیدان بهداری در پزشکان امروزی و دانشجویان دانشگاه‌های پزشکی سراسر کشور نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، ارزش شهادت، علم و جهاد را ارزش متنی دانست و متذکر شد: دوستان نادان و دشمنان دانایی در جامعه وجود دارند که نمی‌خواهند ارزش‌های شهادت و جهادی در زندگی ما رواج داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه اگر برای شهیدان در دین مبین اسلام جایگاه و ارزش قائل هستیم یک ارزش جوهری است و تاکید کرد: نباید بگذاریم ارزش جوهری در جامعه کمرنگ شود.

وی، بالاترین درجه را شهید و شهادت دانست و گفت: همه باید این میراث گران‌بهای شهادت را در بین خود و جوانان امروزی حفظ کنیم.

این مسئول تصریح کرد: فرزندان شهدا از این میراث گران‌بها و ارزشمند برخوردار هستند و باید در حفظ آن و انتقال میراث شهادت طلبی در نسل‌های بعدی کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جوانان با رهبری معظم انقلاب و قرآن انس پیدا کردند، افزود: اگر این میراث در بین جوانان حفظ شود هیچکس قادر نیست به کشور ما چپ نگاه کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه کشور سوریه از تفکر بسیجی جوانان ایرانی درس می‌گیرد، اظهار داشت: کشورهای جهان حسرت داشتن تفکر بسیجی حاکم در ایران را می‌خورند.

وی تأکید کرد: اگر تفکر بسیجی در بین جوانان سوریه شکل بگیرد هیچ‌گاه کشورهای غربی نمی‌توانند فکر نقشه حمله به سوریه را بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تفکر بسیجی را در مرحله اول دین و در مرحله دوم کشور خود و در مرحله سوم رهبر کشور خود دانست و گفت: در مرحله آخر جان خود فرد برای حفظ دین، کشور و رهبر کشور خود حاضر است فدا شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: نباید اجازه دهیم لباس‌های غرب‌گرا و تفکر غربی در بین جوانان این نظام رسوخ کند.

انتهای پیام/2296/ذ40/ض1002/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول