اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه کرامت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی در منطقه 9 شیراز

شهردار منطقه 9 شیراز گفت: به مناسب دهه کرامت عملیات اجرایی و بهره‌برداری بیش از 13 طرح عمرانی در این منطقه آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی در منطقه 9 شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهنام احمدزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پل دوم میانرود به طول 41 و عرض 45 متر و مسیر دوبانده 20 متری آن شامل سه خط عبور شانه و پیاده‌رو به عرض چهار متر، احداث و بهسازی بوستان دوست شهرک میانرود و خانواده خیابان امیرکبیر با 10 هزار متر مربع مساحت، خاکبرداری، فضای سبز و آلاچیق در مجموع با اعتباری افزون بر 95 میلیارد تومان از جمله پروژه‌های است که در دهه کرامت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: کلنگ‌زنی ساختمان شهرداری شهرک فرزانگان با 5 هزار و 600 متر مربع مساحت شامل پارکینگ و ساختمان اداری، با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پل سجادیه میانرود به طول 52 و عرض 45 متر با اعتبار اجرا و تملک 125 میلیارد ریالی، خیابان ادامه 35 متری طلایه برای تسهیل در رفت و آمد با اعتبار 186 میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار منطقه 9 شیراز تصریح کرد: کلنگ‌زنی ادامه 35 متری طلایه از شهرک احمدآباد تا خیابان شهید شفیعی و 60 متری طرح توسعه جنوب با  106 میلیارد ریال هزینه اجرا و تملک و همچنین احداث دو بلوار 35 متری با 230 میلیارد ریال هزنیه در این هفته آغاز می‌شود.

احمدزاده بیان داشت: از 60 کیلومتر احداث طرح‌های ابلاغی خیابان‌های 35 و 40 متری در منطقه 9 تاکنون 10 کیلومتر آن اجرایی شده و مابقی نیز با تامین بودجه در این منطقه احداث می‌شود.

شهردار منطقه 9 شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فرهنگ‌سرا با زیربنای 6 هزار متر مربع، زمین چمن، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، مسیر عابر پیاده، فضای سبز، درختکاری، آسفالت خیابان‌ها و معابر از جمله طرح‌های در حال اجرا در این منطقه است.

احمدزاده در پایان اذعان داشت: منطقه 9 شهرداری شیراز با درآمد 7.5 میلیارد تومانی در سال 90 و 27 میلیارد تومانی در سال گذشته رتبه چهارم را در کسب درآمد در میان مناطق دیگر شهرداری به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2448/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول