اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

توسعه خدمات‌‌سانی به مردم و پیشرفت شهر مهمترین اولویت شهرداری است

شهردار کرج گفت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و پیشرفت شهر مهمترین اولویت شهرداری است.

توسعه خدمات‌‌سانی به مردم و پیشرفت شهر مهمترین اولویت شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در مراسم افتتاح بخشی دیگر از ساختمان شهرداری کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها توسعه خدمات رسانی به مردم و ارائه خدمات مطلوب به مناطق مختلف است که در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم توسط شهرداران در مناطق مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج با توجه به افزایش روزافزون جمعیت نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است لذا ما نیز با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم و براساس اولویت بندی‌ها میزان خدمات را در مناطق مختلف با توجه به نیازها ایجاد کردیم.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود یکی از اقدامات شهرداری را ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح عنوان کرد و افزود: با ایجاد این تقاطع‌ها امروز دیگر روند ساخت این تقاطع‌های غیرهم سطح در کرج بومی شده است.

آقازاده روند توسعه‌ای این ساخت و سازها را در کاهش ترافیک این کلانشهر موثر دانست و افزود: هدف مدیریت شهری کرج اعم از شهرداری و شورا، بومی سازی صنعت تقاطع سازی در کرج است که با توجه به آمار تقاطعات احداث شده در دوره اخیر می‌توان گفت، این صنعت در کرج بومی شده است.

وی برنامه‌ریزی برای احداث سالانه 10 تقاطع در کرج را یکی از برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت:  برنامه‌ریزی برای رسیدن به این مهم باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد تا در پروسه 10 ساله شاهد احداث رینگ ترافیکی برای کرج باشیم و با بهره‌گیری از خروجی‌های کارآمد آن، بار ترافیکی در کرج را کاهش دهیم.

به گفته وی از سال 88 تا امروز هفت تقاطع غیر همسطح در کرج احداث شده است و هفت تقاطع غیر همسطح نیز در حال احداث است.

آقازاده در ادامه سخنان خود به احداث تقاطع غیر همسطح حصارک اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون اقدامات لازم برای انجام مطالعات کارشناسی در خصوص اجرای این پروژه عمرانی، آغاز شده است.

وی گفت: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، عملیات اجرایی احداث این تقاطع غیر همسطح طی 40 روز آینده آغاز می‌شود.

شهردار کرج هزینه اجرای این تقاطع را 70 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی پیاده روسازی‌ها و توسعه فضای سبز را از دیگر اقدامات شهرداری طی سال‌های گذشته تا کنون عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول