اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کارگروه گردشگری مطرح شد

تداخل در نظارت‌های گردشگری و امور صنفی / راه‌اندازی موزه ادارات در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تداخل نظارت‌ها بر اماکن گردشگری این استان بین دو دستگاه گردشگری و امور صنفی انتقاد کرد.

تداخل در نظارت‌های گردشگری و امور صنفی / راه‌اندازی موزه ادارات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در محل استانداری و به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

در این نشست که اغلب مسئولان دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند، ابتدا حمیدرضا واعظی‌زاده گزارشی از وضعیت اجرای مصوبات گذشته ارائه کرد.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابراز کرد: یکی از بزرگترین معضلاتی که اکنون در استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم همین موضوع معارضین است.

حمیدرضا واعظی‌زاده بیان داشت: بسیاری از اقدامات به دلیل وجود همین معارضین با وقفه روبرو شده که باید برای بلندمدت فکری به حال آن کرد.

وی، یکی از این مشکلات را مربوط به دشت سرنجل‌کل دانست و اذعان داشت: تقریباً همه توافقاتی که در گذشته با معارضین داشتیم اکنون راکد شده و تا بحث مالکیت توسط آن‌ها مطرح است قادر به انجام عملیات اجرایی مصوبات نیستیم.

این مسئول اجرایی در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی دیگر از مشکلات را مربوط به تداخل وظایف نظارتی گردشگری و مجمع امور صنفی دانست و متذکر شد: صدور پروانه برای برخی اماکن توسط ما بوده؛ در حالی که امور صنفی آن را قبول ندارد و با چنین اماکنی برخورد می‌کنند.

در این نشست که نماینده‌ای از مجمع امور صنفی استان حضور نداشت، مقرر شد نشستی مشترک در دفتر معاونت امور عمرانی در راستای رفع مشکل برگزار شود.

واعظی‌زاده در ادامه این نشست از ایده‌ای نو سخن به میان آورد و یادآور شد: ایجاد موزه ادارات می‌تواند به حوزه میراث فرهنگی استان کمک زیادی کند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و ادارات می‌توانند اشیای تاریخی و جالبی که در مجموعه آن‌ها وجود دارد جمع‌آوری کرده و به صورت متمرکز با سایر ادارات آن‌ها را در موزه‌ای به نام موزه ادارات در معرض دید علاقه‌مندان و به خصوص گردشگران قرار دهند.

انتهای پیام/2571/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول