اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی صورت گرفت

کسب مقام سوم پرتاب ‌نیزه مسابقات جوانان کشور

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی جوانان کشور مقام سوم پرتاب نیزه را کسب کرد.

کسب مقام سوم پرتاب ‌نیزه مسابقات جوانان کشور

عنایت وفابین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به مسابقات دو و میدانی جوانان کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با حضور ورزشکاران و ملی‌پوشان برگزار شد.

عضو تیم ملی دو و میدانی در ادامه افزود: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور به عنوان سهمیه نوجوانان شرکت کردم و با توکل بر خدا و تلاش‌های خود موفق به کسب عنوان سوم در این رقابت‌ها شدم.

وفابین با تاکید بر این‌که نفر اول از کاشان و نفر دوم از گلستان در رده جوانان در این مسابقه مقام‌ کسب کرده‌اند، گفت: به عنوان تنها نوجوان حاضر در مسابقات بودم که با فاصله چند سانتی‌متر نسبت به نفر دوم مقام سوم مسابقات را کسب کردم.

این ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمدی به سطح برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: نحوه برگزاری مسابقات و اسکان ملی‌پوشان در سطح خوبی بود که جا دارد از این تریبون از کلیه دست‌اندرکارن و عوامل اجرایی مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی با تاکید بر این‌که ملی‌پوش نوجوانان هستم و مسابقات در رده جوانان برگزار شد، گفت: کسب مقام در مسابقات کار آسانی نبود و با توکل بر خدا و تمریناتی که در چند هفته گذشته داشتم موفق به کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان شدم.

وفابین با بیان این‌که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، گفت: با توجه به استاندارد نبودن نیزه‌ها و ساعت برگزاری مسابقات مربیانم و خودم از عملکرد و رکورد کسب شده در این مسابقات راضی هستیم.

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار از مربی خود مهدی روایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با توکل بر خداوند منان و حمایت شایسته مسئولان بتوانم مقام خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کنم.

این ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی اذعان کرد: در سال 86 ورزش دو و میدانی را از شهرستان دنا شروع کردم و از سال 88 به صورت حرفه‌ای ادامه دادم و در همان سال موفق به کسب مقام‌ قهرمانی کشوری شدم و به عضویت تیم ملی دانش‌آموزی و نوجوانان ایران درآمدم و تاکنون به حول قوه الهی توانسته‌ام عناوین خود را حفظ و آن‌ها را ارتقا دهم.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول