اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان:

محور راور - مشهد باید در زمینه امداد و نجات تقویت شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: محور راور - مشهد به عنوان یکی از محورهای پرتردد کشور باید به نحو مطلوبی در زمینه امداد و نجات تقویت شود.

محور راور - مشهد باید در زمینه امداد و نجات تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، کاووس محمدی چهارشنبه ‌شب در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور راور – مشهد اظهار داشت: تقویت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سبب افزایش امید به زندگی می‌شود، زیرا نیاز هر جامعه است و باید در کنار تمام فعالیت‌ها مورد توجه باشد تا در زمان حادثه بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آسیب دیدگان ارائه خدمات داشته باشیم.

وی ابراز داشت: محور راور - مشهد به عنوان یکی از محورهای پرتردد کشور باید به نحو مطلوبی در زمینه امداد و نجات تقویت شود و ساخت این پایگاه در حاشیه جاده به عنوان روشن کردن چراغی برای کمک‌رسانی و جلوگیری از حوادث جاده‌ای است.

محمودی افزود: جمعیت هلال‌احمر سازمانی عام‌المنفعه و به دور از هر نوع وابستگی متعلق به تمام جامعه است و تلاش امدادگران و نجات‌گرانی که در سخت‌ترین شرایط و بدون چشم‌داشت خدمت می‌کنند، سند افتخاری برای جمعیت هلال‌احمر استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر با تشکیل و راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات در جاده‌های پرتردد و خطرآفرین کشور به عنوان یکی از نهادهای مسئول در امور مربوط به جاده و مسافران مبادرت به استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار و پست‌های موقت با به‌کارگیری آمبولانس و خودرو نجات و نیروهای عملیاتی در جاده‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات جستجو و نجات و امدادرسانی احتمالی در محدوده پایگاه‌ها کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه زمین پایگاه جاده‌ای راور به متراژ 7 هزار و 500 متر مربع به طور کامل حصارکشی و محوطه‌سازی شده است، متذکر شد: ساختمان این پایگاه به مساحت 235 متر مربع بوده که دارای مراکزی همچون خوابگاه و نمازخانه، کشیک آماده، درمانگاه و اسکان اضطراری است و با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول