اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

موفقیت سازمان‌ها در گرو داشتن رسانه پویا است

استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها در تمام سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی امروزه به عنوان یک رسانه فراگیر عمل می‌کنند.

موفقیت سازمان‌ها در گرو داشتن رسانه پویا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا عبداللهی عصر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های منطقه پنج کشوری کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: طبق عملکرد و بهره‌مندی از ابزار رسانه‌ای، تبلیغاتی، نحوه‌ صحیح اطلاع‌رسانی و استفاده از دانش روز در دنیای مجازی، روابط عمومی کمیته‌ امداد اردبیل یکی از روابط عمومی‌های پیشرو در سطح استان اردبیل است.

این استاد حوزه ارتباطات افزود: به روز بودن و داشتن کمترین خطا در ارائه اخبار و اطلاعات موجب شده تا روابط عمومی کمیته‌ امداد در نحوه‌ اطلاع‌رسانی جزو پیشتازان اطلاع‌رسانی در سطح استان باشد.

عبداللهی با اشاره به اینکه در دنیای امروز روابط عمومی یک رسانه است، خاطرنشان کرد: موفقیت از آن سازمانی است که بتواند از این رسانه‌ مهم به خوبی بهره بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه پیام‌های صادره از کمیته‌ امداد توسط روابط عمومی تنظیم و به مخاطبان ارسال می‌شود، اضافه کرد: این پیام‌ها توسط این حوزه به خوبی پردازش شده و پس از آن با محتوای بسیار عظیمی که دارد در اختیار مخاطبان و جامعه‌ هدف قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد با اطلاع‌رسانی دقیق توانسته نحوه‌ هزینه‌کرد صدقات، احسانات، نذورات و مساعدت‌های مردمی را به نحو احسن به آنان برساند، بیان کرد: ارتباط دو سویه از همین جا ناشی می‌شود که هر روز بر تعداد خیرین و حامیان برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و ایتام افزوده می‌شود.

 

استاد دانشگاه‌های اردبیل با اعلام اینکه دستگیری از نیازمندان و محرومان جزو لاینفک مردم ایران اسلامی و به خصوص همشهریان اردبیلی است، یادآور شد: کمیته‌ امداد موجب می‌شود تا مساعدت‌های مردمی سازمان یافته و سریع‌تر به دست افراد بی‌بضاعت برسد.

انتهای پیام/62004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول