اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حضور نماینده اصفهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا

ماموریت سنگین بسکتبالیست‌های ماهانی‌ در قاره کهن

تیم بسکتبال ماهان در شرایطی به مصاف حریفان آسیایی خود می‌رود که انتظارات زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی مهرام و اعتبار بسکتبال ایران در آسیا از این تیم وجود دارد.

ماموریت سنگین بسکتبالیست‌های ماهانی‌ در قاره کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا از امروز جمعه 22 شهریورماه به میزبانی اردن آغاز می‌شود و تیم فولاد ماهان به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

تیم ماهان به عنوان نماینده کشورمان در گروه A با تیم‌های ASU اردن، الجیش سوریه، الهلای بحرین و خاص برانکاس مغولستان هم‌گروه است.

*ماهان مدیون انصراف مهرام

تیم ماهان در حالی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است که در مسابقات لیگ برتر نتوانست سهمیه حضور در مسابقات غرب آسیا را به دست بیاورد اما تیم مهرام تهران از مسابقات غرب آسیا انصراف داد تا تیم ماهان اصفهان شانس شرکت در این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

ماهانی‌ها در مسابقات غرب آسیا که به میزبانی دهوک عراق برگزار شد، توانستند با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند.

نماینده اصفهان برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم، چند بازیکن کمکی را نیز به خدمت گرفته است که حامد حدادی بهترین بازیکن بسکتبال آسیا که سابقه بازی در معتبرترین لیگ بسکتبال باشگاهی دنیا را دارد، سرشناس‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، همچنین دو بازیکن خارجی نیز در ترکیب ماهان حضور دارند.

باشگاه اصفهانی برای آماده کردن این تیم هزینه‌ زیادی کرده و طبیعی است که انتظار نتیجه‌گیری از این تیم وجود داشته باشد.

*در انتظار قهرمانی پنجم

در دوره‌های گذشته این مسابقات تاکنون تیم‌های ایرانی چهار بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده‌ و به همراه کشورهای فیلیپین و لبنان در صدر تعداد قهرمانی‌ها ایستاده‌اند.

تیم‌های صبامهر و مهرام هر کدام تاکنون به دو قهرمانی دست پیدا کرده‌اند و درصورتی که ماهان بتواند به قهرمانی برسد، بسکتبال کشورمان از نظر باشگاهی نیز به قدرت برتر آسیا تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/63006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول