اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولاد ماهان:

تیم ماهان در آسیا کار دشواری پیش‌رو دارد/ انتظار حمایت همه‌جانبه از تیم ماهان

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: تیم ماهان در مسابقات جام باشگاه‌های اسیا کار بسیار دشواری را پیش‌رو دارد و انتظار می‌رود حمایت‌های همه‌جانبه از این تیم صورت بگیرد.

تیم ماهان  در آسیا کار دشواری پیش‌رو دارد/ انتظار حمایت همه‌جانبه از تیم ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اوشین ساهاکیان بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و با انجام تمریناتی که در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار هستیم.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم بیان کرد: بازیکنان با قرارگیری در شرایط مسابقه و انجام تاکتیک‌های مورد نظر سرمربی تیم به هماهنگی‌های لازم دست پیدا کرده‌اند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولاد ماهان درباره حضور دو بازیکن خارجی در تیم فولاد ماهان گفت: با توجه به اضافه شدن این دو بازیکن به تیم، روحیه بازیکنان چند برابر شده است.

وی افزود: حضور «سانی» در تیم با توجه به قدرت بازی این بازیکن و همچنین آمادگی بدنی وی موجب انسجام تیم شده است، همچنین جاشوا نیز قدرت بسیار بالایی در پرتاب توپ از راه دور را دارد و می‌تواند کمک بسیاری برای تیم باشد.

ساهاکیان با اشاره به استقبالی باشگاه فولاد ماهان سپاهان از تیم ملی ایران پس از  بازگشت از جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: مجموعه ماهان و شخص محمدرضا ساکت با حضور در این مراسم موجبات شادمانی را برای بازیکنان ملی پوش ایران فراهم کردند.

این بازیکن که عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا را به دست آورده، ابراز امیدواری کرد که با کسب نتایج مناسب در رقابت‌های آسیایی برای مجموعه ماهان افتخارآفرینی کرده و دل مردم ایران و به ویژه اصفهانی‌‌ها را شاد کند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول