اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان:

امیدوارم ماهان با دست پر از جام باشگاه‌های آسیا باز گردد

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان گفت: امیدوارم باشگاه ماهان به عنوان تنها نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خوش بدرخشد و با دستی پر به کشور بازگردد.

امیدوارم ماهان با دست پر از جام باشگاه‌های آسیا باز گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان برای شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا پیش از ظهر امروز اصفهان را به مقصد اردن ترک کرد.

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان در مراسم بدرقه کاروان تیم ماهان اظهار کرد: انتظار مردم ایران و جامعه ورزش کشور از شما ورزشکاران کسب افتخار برای کشورمان است.

محمدرضا ساکت ادامه داد: رشته بسکتبال افتخارات زیادی را به برای ورزش کشورمان به دست آورده و انتظارات زیادی از این تیم وجود دارد.

احمد جمشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این مراسم با ایراد سخنانی از ورزشکاران ماهانی خواست تا با عزمی راسخ و غیرت خود با کسب عناوینی در خور نام ایران و ایرانی موجبات شادی ملت شریف ایران را فراهم ساخته و سبب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

به گزارش فارس، در آستانه فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت مراسم بدرقه تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان با نام کاروان «علی ابن موسی الرضا (ع)» به عنوان تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا پیش از ظهر امروز در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان، مدیران ورزشی مخابرات ، نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جمعی از پیشکسوتان ورزش استان و پرسنل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان برگزار شد، تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان برای حضوری پر قدرت راهی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به منظور عزیمت به اردن محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول