اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه:

وجود امامزاده‌های متعدد نشان از جایگاه معنوی اردبیل است

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: وجود امامزاده‌های متعدد و بقاع متبرکه معنوی در استان اردبیل نشان روشنی از معنویت و ارزشمداری استان اردبیل است.

وجود امامزاده‌های متعدد نشان از جایگاه معنوی اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جواد میرزایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت امامزاده‌ها در اردبیل اظهار داشت: عصر امروز شاهد برگزاری گرامیداشت امامزاده صالح در شهر اردبیل و در جوار این امامزاده خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رضا(ع) و خواهر بزرگوار آن امام همام و روز ملی بزرگداشت امامزادگان، همایش بزرگداشت امامزاده صالح(ع) در محل آستان مقدس این امامزاده در اردبیل برگزار می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه امامزاده صالح(ع) از نوادگان بلافصل حضرت موسی کاظم(ع) است، خاطرنشان کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور که روز ملی بزرگداشت امامزادگان است با حضور علاقه‌مندان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) در بارگاه امامزاده صالح(ع) اردبیل نیز همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در طول اجرای این برنامه با حضور مداحان و شعرخوانان خوش‌الحان استان مراسم شعرخوانی و مداحی نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم امروز از ساعت 18 در محل امامزاده صالح که در جنب مسجد عالی‌قاپو اردبیل واقع شده برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان از همشهریان و علاقه‌مندان خواست تا با حضور در این مراسم به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه کمک کرده و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

میرزایی در ادامه گفت: به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد که طبق اسناد موجود امامزاده سید صدرالدین(ع) از فرزندان بلافصل حضرت موسی کاظم(ع) است.

وی افزود: این همایش با برگزاری برنامه‌های متنوع با حضور علاقه‌مندان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) و هیئت امنای محلات 13گانه در بارگاه امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل برگزار شد.

میرزایی تصریح کرد: در طول اجرای این برنامه با حضور مداحان و شعرخوانان خوش‌الحان استان مراسم قرآن‌خوانی، شعرخوانی و مداحی نیز اجرا شد.

انتهای پیام/62001/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول