اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 شهریور ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش سراسری امامزادگان در بقعه امامزاده محمد بردخون کهنه

رئیس هیئت امنای امامزاده محمد روستای بردخون از برپایی دومین همایش سراسری امامزادگان 25 شهریور ماه جاری در بقعه امامزاده محمد بردخون کهنه خبر داد.

برگزاری همایش سراسری امامزادگان در بقعه امامزاده محمد بردخون کهنه

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، یوسف درویشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد سرتاسر نور ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) دومین همایش سراسری امامزادگان همراه با بزرگداشت شاهزاده محمد روستای بردخون کهنه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور مسئولان استان بوشهر و علاقمندان به اهلبیت عصمت و طهارت در امامزاده شاهزاده محمد روستای بردخون کهنه برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری برنامه متنوع جشن میلاد امام هشتم با حضور سخنرانان و صاحب‌نظران به تبیین امامزادگان پرداخته می‌شود.

رئیس هیئت امنای امامزاده محمد روستای بردخون با اشاره به لزوم شناخت امامزادگان از برگزاری فراخوانی با موضوعات مختلف خبر داد و گفت: این فراخوان با موضوعات نقش امامزادگان درتقویت اعتقادات دینی و مذهبی مردم، نحوه اجرای بیانات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، نحوه ترویج گسترش فضائل و مناقب امامزاده در جامعه دینی و کرامات شاهزاده محمد روستای بردخون کهنه ارائه شده است که علاقمندان می‌توانند مطالب و مقالات خود را تا 21 شهریور به کمیته فرهنگی ستاد همایش تحویل دهند.

اولین همایش امامزادگان سال گذشته همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) با حضور دوستداران و مسئولان استان اجرا شد و دومین همایش نیز ساعت 17 روز دوشنبه 25 شهریور در محل امامزاده محمد روستای بردخون کهنه برگزار می‌شود.

امامزاده شاهزاده محمد از نوادگان حضرت امام موسی کاظم(ع)است و این مکان مذهبی دارای کرامات زیادی است به گونه‌ای که جایگاه و احترام خاصی نزد مردم دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول