اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز دهه کرامت

حرم امامزاده حسین (ع) قزوین عطرافشانی شد

به مناسبت آغاز دهه کرامت حرم مطهر امامزاده حسین (ع) قزوین عطرافشانی و غبارروبی شد.

حرم امامزاده حسین (ع) قزوین عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دومین هفته فرهنگ رضوی، حرم امامزاده حسین(ع) قزوین جمعه شب به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که با حضور خیل زیادی از علاقه‌مندان و زائران امامزاده حسین (ع) صورت گرفت، پس از خطبه‌خوانی، مداحی و خواندن دعا از سوی مردم و خادمان آستان مقدس این امامزاده، پرچم آن تعویض شد.

همچنین به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه همایش روز دختر در کنار این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تراشیون مدیرکل «فرق و مذاهب» حوزه علمیه قم و حضور محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان، سعید خورشیدی معاون امور جوانان این اداره کل و مهدی رمضانی معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد قزوین به اجرا درآمد.

تراشیون طی سخنانی در این همایش ضمن بیان روایاتی از دین مبین اسلام در خصوص منزلت و مقام دختران بر ضرورت آموزش حیا برای داشتن نسل و جامعه‌ای سالم تأکید کرد. 

در این برنامه از چهار دختر باحجاب و موفق استان در زمینه‌های درسی، قرآنی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، قزوین به واسطه بهره‌مندی از وجود این امامزاده گرانقدر چهارمین حرم اهل بیت(ع) لقب گرفته و سالانه جمع زیادی از مشتاقان و ارادتمندان این خاندان به زیارت حرم امامزاده حسین(ع) می‌شتابند.

انتهای پیام/77011/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول