اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان:

همدان با هزار برنامه در هفته دفاع مقدس حاضر می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: یک‌هزار برنامه در سطح استان برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

همدان با هزار برنامه در هفته دفاع مقدس حاضر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روح‌الله عروجی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس شهرستان همدان اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و کمیته نیرو‌های مسلح استان همدان برای این هفته برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وی بیان داشت: در استان همدان هزار برنامه پایگاه‌محور و مردم‌محور در سطح محلات و شهرستان‌ها تدارک دیده شده که در بین این تعداد، 90 برنامه شاخص نیز با رویکرد فرهنگی، نظامی، بصیرتی و ورزشی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: نمایش رزمی عملیات والفجر 5 در استان همدان از اول مهر ماه به مدت یک هفته در محوطه سد اکباتان و پادگان سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه رژه نیرو‌های مسلح در روز اول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، ابراز داشت: مسئولیت برگزاری این برنامه به عهده سپاه انصارالحسین(ع) قرار داده شده که برگزاری مطلوب آن نیازمند همکاری دستگاه‌ها در امر فضاسازی، پذیرایی، تأمین امکانات و تجهیزات است.

عروجی به اجرای برنامه توسط گردان امام علی(ع) در رژه نیرو‌های مسلح پرداخت و خاطرنشان کرد: در رژه نیرو‌های مسلح گردان امام علی(ع)  امسال با برنامه‌های خاص و ویژه یک برنامه 40 دقیقه‌ای را ارائه خواهد کرد.

وی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی نیروهای مسلح در روز پنجم مهر ماه خبر داد و ابراز داشت: این برنامه امسال برای نخستین بار در سطح کشوری انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم در این هفته برنامه‌های خوبی توسط دستگاه‌های مختلف تدارک و اجرا شود تا بتوانیم دین خود را به شهدا و جانبازان ادا کنیم.

انتهای پیام/89007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول