اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خبر داد

بازخوانی عملیات والفجر 8 همزمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: عملیات والفجر هشت همزمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود بازخوانی می‌شود.

بازخوانی عملیات والفجر 8 همزمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حمید دامغانی ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و حضور رزمندگان دلاور شاهرود در عملیات والفجر هشت، این عملیات در هفته دفاع مقدس بازخوانی می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود افزود: این بازخوانی به صورت نمایشی و میدانی در جوار حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود انجام می‌شود.

دامغانی تصریح کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی همه نیروهای سپاه شاهرود و همکاری گروه 10 پدافند هوایی محرم قرار است تا در هفته دفاع مقدس، هر شب این نمایش میدانی در ارتفاعات شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود افزود: با توجه به آبی و خاکی بودن این عملیات تلاش شده است تا نهری طراحی شود که غواصان در آن شنا و صحنه‌های عبور از اروند در عملیات والفجر هشت به تصویر کشیده شود.

دامغانی با بیان اینکه مهم‏ترین برنامه سپاه شاهرود این است، افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در جوار حرم شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شاهرود است.

وی تأکید کرد: برگزاری جلسات سخنرانی و خاطره‌گویی، برگزاری یادواره شهدا و همچنین ایستگاه صلواتی و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‌ها از دیگر برنامه‏‌هایی است که انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/2249/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول