اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

تمام لایه‌های دفاع مقدس را بازخوانی کنیم

فرماندار همدان با بیان اینکه باید تمام لایه‌های دفاع مقدس را بازخوانی کنیم، گفت: نسل‌های بعدی باید از ایثار و شجاعت رزمندگان مطلع شده و از آن درس بگیرند.

تمام لایه‌های دفاع مقدس را بازخوانی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید این زوایا را شناخت و آن را در جامعه مطرح کرد.

وی با اشاره به موج فزاینده اسلامی‌خواهی در جهان گفت: امروز دشمن به ذلت افتاده و برای نجات خود به هر ریسمانی چنگ می‌زند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه باید نقش دفاع مقدس در اعتلای ایران اسلامی را مطرح کنیم، ادامه داد: جرأت، جسارت، علم و توانمندی ایران امروز، از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه باید تمام لایه‌های جنگ را بازخوانی کنیم، ابراز داشت: نسل‌های بعدی باید از ایثار و شجاعت رزمندگان واقف شده و از آن درس بگیرند.

*در مقابله با دشمن باید بصیرتمان را افزایش دهیم

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اینکه در مقابله با دشمن، باید بصیرت خود را افزایش دهیم تصریح کرد: دشمن با کینه و دشمنی خود، همواره سعی در ایجاد ضربه نظام دارد.

وی با اشاره به انجام کار‌های وسیع دفاع مقدس در دنیای مجازی بیان داشت: با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی و انفجار اطلاعات هستیم باید سعی کنیم تا در حوزه آشنایی با مبانی و مفهوم دفاع مقدس در فضای مجازی بیشتر کار کنیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه مدیران، باید در هفته دفاع مقدس با یک برنامه اثرگذار و کارآمد حاضر شوند، گفت: این کار ما را به نتیجه می‌رساند.

*بازدید رایگان عموم مردم از باغ‌موزه همدان در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس افزود: در طول هفته دفاع مقدس بازید از باغ‌موزه همدان برای مردم رایگان است.

قهرمانی‌مطلق ابراز داشت: شب‌ها نیز در باغ‌موزه برنامه خاطره‌گویی دفاع مقدس برپا می‌شود.

وی در پایان سخنانش به بازسازی عملیات والفجر 5 در همدان اشاره کرد و گفت: برای بازسازی بهتر این عملیات در هفته دفاع مقدس دستگاه‌های متولی باید یک روز قبل از بازگشایی مراسم بازسازی در صحنه حاضر شده تا بتوانیم به خوبی مسائل و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/89007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول