اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه گذشته

400 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زنجان شناسایی شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان گفت: با تلاش و همت اکیپ عملیاتی واحد مطالبات امور آبفای زنجان طی سه ماهه گذشته 400 فقره انشعاب آب غیرمجاز در زنجان شناسایی شد.

400 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زنجان شناسایی شد

ایرج رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب را شامل می‌شوند که نیاز به ساماندهی دارند و در راستای بهینه‌سازی مصرف آب در سه ماهه گذشته در نقاط مختلف شهر در حدود 320 فقره آن با عقد قرارداد فروش و واگذاری انشعاب به مجاز تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت را افزایش داده و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه می‌سازد، اظهار کرد: افت فشار و هدر رفت آب استهلاک زودرس تاسیسات آبرسانی و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب از دیگر عواقب استفاده از انشعابات غیرمجاز است که در صورت مشاهده به صورت قانونی با آن برخورد می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان همچنین افزود: در طی سه ماهه گذشته واحد مطالبات نسبت به صدور ابلاغ تعداد یک‌هزار و 788 مورد اخطار بدهی آب بها و فاضلاب بها اقدام کرده است.

وی به بالا بودن مطالبات این شرکت اشاره کرد و تصریح کرد: واحد مطالبات این امور توانسته است در این مدت مبلغی بالغ بر 4 میلیارد ریال از بابت آب بها و مبلغی در حدود 550 میلیون ریال از بابت فاضلاب بها دریافت کند.

رستمی به پیامدهای متعدد و مشکلاتی که اینگونه انشعابات هم برای شرکت و هم برای مشترکین به وجود می‌آورد اشاره کرد و متذکر شد: در همین زمینه شرکت مبلغی بالغ بر 143 میلیون ریال از بابت جرایم از مشترکین وصول کرده است.

وی گفت: از همه مشترکین درخواست می‌کنیم جهت توزیع عادلانه آب و برخورداری همه مشترکین از آب، ما را یاری دهند و با استفاده قانونی از آب شرب بهداشتی امکان خدمات‌رسانی بهتر را برای شهروندان فراهم کنند.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول