اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح و آغاز به کار بیش از 120 پروژه شهرداری زاهدان

شهردار زاهدان گفت: در هفته دولت بیش از 120 پروژه شهرداری زاهدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

افتتاح و آغاز به کار بیش از 120 پروژه شهرداری زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین زهی اظهار داشت: یکی از خصیصه‎هایی که باعث جاودانگی و ماندگاری شهید رجایی و باهنر شد، همین حس مردمی بودن و در میان مردم زندگی کردن آنها بود و در واقع این دو رادمرد عرصه سیاست توانستند با بهره‎گیری از پشتوانه عظیم مردمی در مدت زمان کوتاهی کارهای بزرگی انجام دهند و در قلبهای آنان نفوذ کنند.

شهردار زاهدان در زمینه پروژه‌ها و اقداماتی که شهرداری زاهدان در هفته دولت در دستور کار خود قرار داده است بیان کرد: شهرداری زاهدان خود را بعنوان بخش کوچکی از خدمتگزاران کشور ایران اسلامی می‌داند و در همین راستا و با تمام وجود در خدمت شهروندان گرامی است.

وی ادامه داد: گرچه پروژه‎ها و طرح‎های زیادی در طول سال اجرا و تقدیم شهروندان عزیز می‌شود اما هفته دولت فرصت مناسبی است تا از این طریق علاوه بر اینکه بخشی از اقدامات خادمین نظام به اطلاع مردم برسد تمامی عملکردها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

این مسئول از افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‎های شهرداری در  هفته جاری  خبر داد و افزود: بیش از 120 پروژه و طرح در زمینه‎های مختلف با هزینه‌ای بالغ بر 646 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: شروع عملیات احداث مجموعه مسکونی 450 واحدی در بلوار انقلاب که با مشارکت بخش خصوصی، بهره برداری از سالن چند منظوره در جنب شهرداری منطقه دو ، ساماندهی تمامی فروشندگان لباسهای دست دوم در محلی واقع در بلوار انقلاب مقابل پایانه مسافربری، افتتاح چندین پارک محله‎ای در نقاط مختلف شهر ، بهره‌برداری از شبکه آبرسانی فضای سبز و چندین طرح دیگر جز شاخص ترین پروژه‌های هفته دولت است.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول