اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

افتتاح 4 پروژه عمرانی شهرداری تویسرکان در هفته دولت

شهردار تویسرکان از افتتاح سه پروژه عمرانی و تفریحی شهرداری به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 4 پروژه عمرانی شهرداری تویسرکان در هفته دولت

عزیز‌الله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه شهرداری یک نهاد مردمی و خودگردان است، اظهار کرد: تأمین رفاه و آسایش مردم با خدمات‌دهی بهتر از مؤلفه‌های اصلی در سرفصل کاری این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت است، ابراز کرد: به مناسبت هفته دولت شهرداری تویسرکان نیز خدماتی را به مردم عرضه کرد.

شهردار تویسرکان از احداث پارک شماره 3 شهرک قائم با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد و افزود: جدول‌گذاری به طول یک هزار متر، پخش آسفالت یک هزار و 370 متر مربع، خاکبرداری و خاکریزی 4 هزار و 450 متر مکعب، زیرسازی و پیاده‌روسازی 100 متر مربع از دیگر اقدامات بوده است.

وی، توسعه و بهسازی پارک نبوت را از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد و اذعان داشت: برای اجرای این طرح 50 متر مربع دیوار چینی و پوشش رودخانه، 700 متر مربع خاکبرداری و خاکریزی، 450 متر مربع زیرسازی، یک هزار و 300 متر مربع چمن‌کاری و جداسازی آب شرب از فضای سبز پارک کار با صرف یک میلیارد و 200 میلیون ریال صورت گرفته است.

مالمیر عنوان کرد: هدف از عملیاتی شدن دو پروژه فوق توسعه فضای سبز و ایجاد زمینه مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان در سطح شهرستان اجرایی شد.

وی، نصب وسایل بازی استاندارد و ایمن در پارک‌های سرابی، کودک و نبوت با نصب 6 ست بازی در سه پارک ذکر شده با هدف استاندارسازی فضای بازی کودکان با 800 میلیون ریال را پروژه افتتاحی هفته دولت در تویسرکان اعلام کرد.

شهردار تویسرکان در پایان با اشاره به اجرای بازگشایی انتهای خیابان فردوسی و اتصال به بلوار میررضی و تپه‌ نورالشهدا برای حل مشکل ترافیکی حافظ شرقی، یادآور شد: این پروژه به طول 200 متر، عرض 20 متر و مساحت 4 هزار مترمربع با 8 میلیارد و 840 میلیون ریال از دیگر اقدامات شهرداری بود.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول