اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:

دولت تدبیر و امید زمینه را برای نقش‏‌آفرینی بیشتر جهاد دانشگاهی فراهم کند

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: دولت یازدهم با شناخت ظرفیت‏‌های مختلف جهاد دانشگاهی و دادن مأموریت‏‏‌های خاص و ویژه به این نهاد، باید زمینه را برای نقش‌‏آفرینی بیشتر آن فراهم کند.

دولت تدبیر و امید زمینه را برای نقش‏‌آفرینی بیشتر جهاد دانشگاهی فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی امروز گفت: این نهاد با بسیج تمامی توانمندی‏ها و ظرفیت‏های خود به دولت یازدهم در راستای دست‏یابی به اهداف خود که همان اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یاری خواهد رساند و به عنوان سربازی از نظام اسلامی آماده نقش‏‌آفرینی‏‌های ویژه در عرصه‏‌های مختلف است.

 

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با ساختاری که دارد، می‏‌تواند میانبرهای مختلف علمی و فرهنگی را با کم‏ترین هزینه و زمان طی کند و بستر بسیار مناسبی برای انجام کارهای مهم و بزرگ علمی و فرهنگی است.

 

این مسئول افزود: انتظار می‏‌رود دولت یازدهم که مهم‏ترین شعار آن تدبیر و امید بوده، بستر را برای نقش‌‏آفرینی بیشتر این نهاد انقلابی که افتخار آن ولایت‏مداری و ارزش‌‏آفرینی است، فراهم کند.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی محصول مستقیم انقلاب اسلامی و متعلق به نظام اسلامی است و رویکرد آن نیز اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت‏ها بوده و از این روف این نهاد با تجربه بالغ بر 30 ساله خود و دسترسی به نیروهای متعهد و متخصص دانشگاهی که عصاره نخبگان کشور هستند، در حوزه‏‌های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی آمادگی نقش‌‏آفرینی ویژه و خاص در این مقطع کنونی را دارد.

 

رهایی اضافه کرد: بی‏‌شک افتخارات کسب شده توسط جهاد دانشگاهی در عرصه‏‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی که متعلق به نظام اسلامی است و خوشبختانه خیلی از آنها حتی برند نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‏‌المللی نیز هست، با نیروی انسانی عادی و معمولی قابل تحقق نبوده است.

 

وی اذعان داشت: وجود نیروی انسانی متعهد و توانمند این نهاد انقلابی که در شرایط حداقلی امکانات اما با اعتقادی راسخ به نظام جمهوری اسلامی توانایی خلق حماسه‏‌های مهم و بزرگ را دارند، در صورت حمایت‏‌های جدی‏تر و عملیاتی دولت یازدهم قطعاً به قول فرمایش مقام معظم رهبری، ایران را به گلستان تبدیل می‏‌کنند.

 

انتهای پیام/2249/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول