اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد و داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی تا 15 مهر فرصت دارند تا برای شرکت در آزمون این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دانشگاه معارف اسلامی ویژه نیمه دوم سال تحصیلی 93 ـ 92 از بین خواهران و برادران طلبه با برگزاری آزمونی اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می‌کند.

متقاضیان تا 15 مهر سال جاری فرصت دارند تا براساس علاقه خود در یکی از گرایش‌های رشته مدرسی معارف اسلامی مانند مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، آشنایی با منابع اسلامی، مدیریت فرهنگی و تبلیغ دین و مشاوره ثبت‌نام کنند.

افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون باید حداکثر 30 سال سن داشته باشند و همچنین از مدرک سطح دو حوزه و اتمام پایه 10 کتبی یا مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اتمام پایه 10 کتبی برخوردار باشند.

برادران متقاضی شرکت در این آزمون باید دارای گواهینامه معتبر از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم یا مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه شهرستان‌های مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم مبنی بر اتمام پایه 10 کتبی و 9 شفاهی حوزه باشند.

افراد شاغل به تحصیل باید تعهدنامه‌ای مبنی بر پایان پایه 10 کتبی و 9 شفاهی حوزه علمیه را تا 14 بهمن سال جاری به همراه سایر مدارک ارائه کنند تا ثبت‌نام از آنها به عمل آید.

داوطلبان باید برای تکمیل ثبت‌نام خود مبلغ 500 هزار ریال به شماره حساب جاری 2172343501007 به نام دانشگاه معارف اسلامی نزد بانک ملی شعبه شهدا قم(کد 2708) قابل پرداخت نزد تمام شعب بانک ملی پرداخت کنند و رسید آن را در هنگام ثبت‌نام تحویل دهند.

علاقه‌مندان ثبت‌نام در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32905130ـ025 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه معارف اسلامی مراجعه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی 29 و 30 آبان در دانشگاه معارف اسلامی توزیع می‌شود و آزمون این مقطع اول آذر برگزار می‌شود.

دانشگاه معارف اسلامی تربیت و تأمین کادر هیئت علمی گروه‌های آموزشی معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و موسسات، دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی مدرسان معارف اسلامی، تقویت مهارت‌های تدریس و تحقیق در مدرسان معارف اسلامی، ارائه روش‌های نوین و مؤثر در ارائه دروس معارف اسلامی و شناسایی روش‌ها و فنون برقراری رابطه عاطفی و سازنده با محیط دانشجویی و تقویت مدرسان معارف اسلامی را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/78003/ذ30/آ3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول