اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد استقبال مطرح شد

تصمیمات مهم مسئولان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ‌دانشجویان جدیدالورود

ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با هدف ارائه خدمات در ابعاد آموزشی، رفاهی و فرهنگی به دانشجویان و خانواده‌های آنان آغاز به کار کرد.

تصمیمات مهم مسئولان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ‌دانشجویان جدیدالورود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال با تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته برای برنامه‌ریزی برای جلسات هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسات، برنامه‌ریزی برای تفکیک وظایف در راستای هدف اصلی دانشگاه که همان ارائه خدمات هرچه بهتر به دانشجویان است، می‌باشد.

امین بهزادمهر ادامه داد: هدف ما این است که دانشجو از لحظه ورود به شهر بندری چابهار تا اتمام مراحل ثبت نام، هیچ گونه دغدغه فکری نداشته و بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی بسیاری از نیازهای اولیه مورد نیاز دانشجویان جدیدالورود را در کمترین زمان ممکن برطرف سازیم که برای رسیدن به این مهم تلاش هدفمند و منسجم اعضای ستاد می‌تواند ضامن این موفقیت باشد.

وی، همراهی و همکاری گرم مسئولان دانشگاه را در برخورد اولیه با دانشجویان بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: این برخورد اولیه می‌تواند اطمینان خاطر خوبی را در ذهن دانشجو و خانواده‌هایشان بسترسازی کند و بر همین اساس می‌توان از لحاظ روحی و روانی نیز از این طریق به دانشجویان جدید‌الورود کمک شایان توجهی کرد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار یادآور شد: یک جزوی آموزشی که شامل آئین نامه‌های جدید دانشگاه، انظباطی و مالی است، تهیه و در اختیار دانشجو و خانواده‌هایشان قرار خواهد گرفت تا از این طریق بسیاری از نکات آموزشی و دانشگاهی عنوان و از  بروز برخی مشکلات در آینده از این طریق، جلوگیری پیشگیرانه‌ای را برنامه‌ریزی کرد.

در ادامه دبیر ستاد استقبال نیز ابراز داشت: این ستاد برای سومین در دانشگاه با این برنامه‌ریزی هدفمند در حال اجرا قرار دارد و درصدد هستیم تا با مساعدت بسیار خوب ریاست دانشگاه، بتوانیم از تمامی امکانات موجود دانشگاه در راستای برگزاری مراسمی گرم و به یاد ماندنی در اذهان دانشجویان و خانواده‌هایشان انجام وظیفه کرده و بطور حتم این اقدامات حمایتی می‌تواند دانشجو را از سردرگمی‌های متداول نجات داده و شاهد آن خواهیم بود که دانشجو در کمترین زمان ممکن می تواند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهد.

مرتضی ضیاءالدینی در ادامه توضیحاتی در زمینه جلسات صورت گرفته ستاد استقبال از دانشجویان، با مسئولین کمیته های اجرایی ارائه کرد.

مدیر اجرایی ستاد استقبال نیز با ارائه گزارشی از ابتدای شکل‌گیری ستاد و انجام کارهای زیربنایی متذکر شد: 8 کمیته در ابعاد مختلف، ساماندهی و افراد در چارچوب کمیته های خود باید تمامی موارد مورد نیاز را بررسی و نقلط ضعف را  برطرف کنند.

سعید جهانتیغ افزود: براساس برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته دانشجویان در ابتدای ورود به شهر چابهار از مبادی ترمینال و فرودگاه توسط سرویس دانشگاه که این چند روز بصورت شبانه روزی فعال خواهند بود به دانشگاه انتقال و در ادامه کمیته‌های دیگر به ارائه خدمات مورد نیاز دانشجو خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: تمامی مواردی که یک دانشجو برای انجام فرآیند ثبت نام در یک دانشگاه نیاز داشته باشد به صورت متمرکز در داخل دانشگاه قرار داده‌ایم تا از این طریق از سردرگمی دانشجو در سطح شهر جلوگیری شود که این مهم برای نخستین‌بار در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اجرایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه نیز مسئولان کمینه‌های هشت گانه ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه دریاوردی و علوم دریـایی کـــه شامـل کمـیته «امنیت و حـــفاظت- حـمل و نــقل و خـدمات-دانشـجویی- پـذیرش و ثبـت نـام- فرهنـگی- تدارکات- مشاوره و بهداشت و تبلیغات و اطلاع رسانی» هستند، به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

انتهای پیام/75007/ذ4

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول