اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 10 ساله جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قم

همزمان با دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی استان قم، نمایشگاه دستاوردهای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قالب عکس، پوستر و نمودارهای آماری در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپا شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 10 ساله جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، نمایشگاه دستاوردهای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سری برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی استان قم با هدف تبیین جایگاه، معرفی دستاوردهای 10 دوره گذشته و بررسی آماری فعالیت‌ها و برنامه‌های این جشنواره ارزشمند در نگارخانه شهید آوینی این اداره کل برپا شده است.

در این نمایشگاه که با حضور سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان معاون فرهنگی هنری این اداره کل و برخی از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر استان قم افتتاح شد، 26 تابلو شامل تصاویری از برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در شهرهای قم، مشهد و شیراز و نمودارهای آماری مرتبط با برنامه‌ها و فعالیت‌های جشنواره قرار گرفته است.

در بررسی نمودارهای آماری دوره‌های گذشته جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی، شرکت‌کنندگان و برگزیدگان جشنواره و گستره جغرافیایی آمار جالبی به دست آمده است.

در دوره‌های گذشته جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 10 برنامه مطبوعاتی و دیجیتالی، 94 برنامه هنری و 80 برنامه پژوهشی به اجرا درآمده است که در سه دوره گذشته این جشنواره افزایش چشمگیری یافته است.

آمار برگزیدگان جشنواره در دوره‌های گذشته به شدت صعودی بوده و از 27 نفر در دوره اول به 1745 نفر در دوره دهم رسیده و جمعا در سال‌های گذشته 4790 نفر به عنوان برگزیده و 64 نفر به عنوان خادمان نمونه فرهنگ رضوی مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

این نمایشگاه تا میلاد امام رضا(ع) در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول