اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تبیین آموزه‌های امام رضا(ع) بارزترین جلوه پیوند سیاست با دین است

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: تبیین آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) یکی از بارزترین جلوه‌های پیوند سیاست با دین است.

تبیین آموزه‌های امام رضا(ع) بارزترین جلوه پیوند سیاست با دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: استقبال چشمگیر پژوهشگران انشان از توجه مردم دین‌دار و انقلابی کشور به اهمیت سیاست و بصیرت سیاسی در عرصه دینی است.

وی افزود: آموزه‌های رضوی سرشار از اندیشه، تأمل و شناخت است و جهل و بی‌خبری در آن جایگاهی ندارد، انسان‌ها در جامعه اسلامی به شناخت خدا و شناخت هستی می‌پردازند و به ویژه در دین به ژرف‌نگری دست می‌زنند و مبانی دینی را بر پایه معرفت و شناخت استوار می‌سازند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان در عرصه سیاست نیز نیاز به معرفت دارد و این زمینه پژوهشی می‌تواند به عنوان ابزاری مناسب در این مسیر به کار آید.

وی تاکید کرد: در این میان آنچه اهمیت دارد این است که یافته‌های پژوهشی و مطالعه و بررسی در ابعاد مختلف سیره امام رضا(ع) با توجه به مقتضیات و شرایط عصر حاضر از معرفی سطحی و خواسته‌های مادی و ظاهری آن امام همام درگذرند و عمق و مغز پیام و آموزه‌های سیره علمی ایشان را معرفی کنند.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول