اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کاشان عنوان کرد

اختصاص بیشترین اعتبارات تملک دارایی استانی به تعاون کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: بیشترین اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان در این بخش به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تعلق یافته است.

اختصاص بیشترین اعتبارات تملک دارایی استانی به تعاون کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از کاشان، محمد باغبانی سه‌شنبه‌شب به مناسبت هفته تعاون، در همایش تعاون، اشتغال و گردشگری در سالن اجتماعات هتل نگارستان کاشان اظهار داشت: ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک وزارتخانه و تجمیع کارها در سرعت بخشیدن فعالیت‌ها و ارائه خدمات نقش مهمی داشته است.

وی افزود: امروز بعد از 21 ماه از ادغام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ‌کاشان و ایجاد دوستی و تعامل تعداد شکایت در این بخش به کمتر از نصف قبل از ادغام این نهادها رسیده است.

این مسئول از تشکیل شرکت تعاونی کارمندان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان به عنوان یکی از اقدامات مهم در این بخش نام برد و افزود: با تشکیل شرکت تعاونی کارمندان امروز بهترین خدمات توسط این شرکت تعاونی به اعضا داده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از هفت درصد از برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به شهرستان کاشان اختصاص داده می‌شود عنوان کرد: بیشترین اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان در این بخش به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تعلق گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان در ادامه تشکیل شرکت تعاونی‌های گردشگری در شهرستان کاشان را حرکت نوینی در رونق گردشگری شهرستان کاشان قلمداد و تصریح کرد: پیش از تشکیل شرکت تعاونی‌های گردشگری در کاشان دیدگاه‌ها در این زمینه مثبت نبود اما امروز شهرستان کاشان در بخش شرکت‌های تعاونی گردشگری با برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و گزینش بازرس در مسیر تعالی قرار گرفته است.

باغبانی در ادامه خواستار ایجاد کمربند گردشگری در شهرستان کاشان برای توسعه صنعت گردشگری منطقه کاشان شد و ابراز داشت: با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کمربند گردشگری کاشان با توجه به احداث جاده‌های ریلی و کوتاه شدن مسافت بین اماکن تاریخی و مذهبی نظیر فاصله مشهد اردهال تا هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل، آقا علی عباس(ع) در بادرود، باغ تاریخی فین تا مشهد اردهال و مسافت هلال بن علی(ع) تا باغ تاریخی فین شاهد توسعه این صنعت در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول