اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی مسابقات ملی مهارت یزد:

20 مهارت آموخته یزدی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت راه یافتند

دبیر کمیته اجرایی مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از راه‌یابی 20 مهارت آموخته یزدی در 17 رشته فنی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت خبر داد.

20 مهارت آموخته یزدی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، آرش پژمان اظهار داشت: در بین 151 شرکت‌کننده در مرحله استانی مسابقات ملی مهارت، سیدکاظم دهقان و محمدعلی دلجو در رشته مکاترونیک، محمد ابویی مهریزی در رشته طراحی مهندسی مکانیک، حسین ابراهیمی مروست در رشته فناوری اطلاعات، علی هوشمند در رشته صافکاری خودرو، علی افخمی اردکانی در رشته الکترونیک، محمد ابویی مهریزی در رشته کاشی‌کاری دیوار و کف، سیدابوالفضل حسینی در رشته آجرچینی، سیدسعید حسینی‌پور در رشته کابینت‌سازی و ندا گلکار در رشته خیاطی برگزیده شدند.

وی دیگر برگزیدگان را پویا دهقانی سانیج و سیدعلی طباطبایی در رشته رباتیک، مسعود سراجیه در رشته اتصالات، هانیه‌سادات دره‌شیری در رشته آشپزی، ابوالفضل کوه‌گرد حسینی در رشته نقاشی خودرو، علیرضا شاه‌بیدکی و حسین شکاری در رشته طراحی فضای سبز، حمید شرف‌الدینی در رشته تبرید و تهویه، شهاب‌الدین بابااحمدی در رشته فناوری اطلاعات و سیما احمدی در رشته فناوری طراحی گرافیک اعلام کرد.

پژمان یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در آبان ماه سال جاری با شرکت رقابت‌کنندگان از سایر استان‌ها برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله با حضور در اردوی شش ماهه، برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت در سال 2015 کشور برزیل آماده خواهند شد.

انتهای پیام/2464/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول