اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری:

آیت‌الله مرعشی علاقه خاصی به ملامجدالدین ساری داشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: ‌آیت‌الله مرعشی علاقه خاصی به ملامجدالدین ساری داشت.

آیت‌الله مرعشی علاقه خاصی به ملامجدالدین ساری داشت

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک کرامت، گفت: اهل بیت(ع) و قرآن دو امانت گرانبهایی هستند که پیامبر(ص) برای امت خود نهاده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری اظهار داشت: هدف اصلی بزرگداشت این دهه، گرامیداشت ولایت‌مداری، حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی است که باید برای زنده نگه داشتن این دستاوردهای مهم باید در نهایت دقت انجام شود.

وی، دهه کرامت را دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار(ع) و حب و دوستی با آنان دانست و بیان کرد: همه ما مسلمانان باید برای تکریم اهل بیت (ع) تلاش کنیم.

قربانی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری اجرا می‌شود، گفت: برگزاری جشن بزرگداشت میلاد امام رضا (ع) و تجلیل از خادمان افتخاری امامزادگان از برنامه‌های این اداره در امام‌زادگان شاخص شهرستان ساری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری بیان داشت: همایش تکریم امامزادگان استان مازندران با محوریت ملامجدین شهرستان ساری برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی علاقه خاصی نسبت به مرحوم ملامجدالدین شهرستان ساری داشت، متذکر شد: نوشته‌ای از مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی در باب کرامات و خصوصیات مرحوم ملامجدین ساری وجود دارد که نشان‌دهنده شخصیت بالای این بقعه متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در پایان ابراز داشت: در هفته کرامت از واقفان و هیئت امنای امام‌زادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول