اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سوادکوه:

بهره‌برداری از شن و ماسه رودخانه‌ای در سوادکوه باید متوقف شود

رئیس جدید دادگستری شهرستان سوادکوه خواستار توقف صدور مجوز بهره‌برداری از معادن استحصال شن و ماسه رودخانه‌ای در سوادکوه شد.

بهره‌برداری از شن و ماسه رودخانه‌ای در سوادکوه باید متوقف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، احمد محمدی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای سوادکوه با اشاره به اینکه تغییر کاربری‌ها در سوادکوه از مشکلات این شهرستان است، اظهار داشت: در ییلاق‌های سوادکوه شاهد تخریب اراضی ملی، جنگل‌ها، ساخت و سازهای بی‌رویه ویلاها و ساختمان‌ها هستیم.

رئیس جدید دادگستری شهرستان سوادکوه خواستار نظارت جدی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن در ساخت و ساز در سوادکوه شد و افزود: بنیاد مسکن برای ساخت و سازها به اخذ استعلام لازم از اداره‌ها و نهادهای مربوط اقدام کند.

وی خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در سوادکوه شد و خاطرنشان کرد: اداره‌ها و نهادهای مسئول سعی کنند قبل از ساخت و سازها از انجام آن جلوگیری کنند و در صورت ساخت و ساز با حضور نماینده دادستان اقدام به قلع و قمع شود.

دادستان سابق سوادکوه، اختلافات پل‌سفید و زیراب، مشکلات کارگری و مشکلات زیست محیطی رودخانه تالار و وجود شرکت‌های بهره‌بردار از رودخانه‌ها را از مشکلات شهرستان سوادکوه ذکر کرد و افزود: صدور مجوز بهره‌برداری از معادن استحصال شن و ماسه رودخانه‌ای در سوادکوه باید متوقف شود که استفاده از شن و ماسه رودخانه‌ای در سوادکوه به حد انفجار رسیده است.

وی به بیان فعالیت‌های دادستانی سوادکوه در دوران مدیریتی خود از اول دی سال 88 تا 16 شهریور 1392 اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت 20 هزار و 387 فقره پرونده ورودی و 21 هزار و 65 پرونده خروجی با احتساب پرونده باقی مانده از سال گذشته داشته‌ایم.

رئیس جدید دادگستری شهرستان سوادکوه با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و دقت در رسیدگی‌ها و اجرای سیاست‌های قوه قضاییه، یادآور شد: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری سوادکوه مربوط به تصادفات بوده است و پرونده‌های در صلاحیت دادگاه انقلاب و پرونده‌های مربوط به منابع طبیعی در جایگاه‌های بعدی قرار دارد.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول