اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان منصوب شد

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان طی مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر مسئولان این سازمان منصوب شد.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: 90 درصد عملیات تخلیه و بارگیری کشور و همچنین حدود 60 درصد صادرات و واردات از طریق بندر شهید رجایی انجام می‌شود،

سید عطاءالله صدر افزود: در نوروز امسال 6 میلیون مسافرت دریایی در کشور رقم خورد که بخش قابل توجهی از این رقم، در منطقه هرمزگان صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین ضمن اشاره به ماجرای توقیف نفتکش هندی به دلیل آلودگی نفتی در آب‌های هرمزگان تصریح کرد: طی یک ماه گذشته کار حساس و چالش‌برانگیز زیادی توسط تیم کارشناسی امور دریایی سازمان بنادر به وسیله مدیریت سابق و همکاران وی در اداره‌کل بنادر هرمزگان انجام گرفت که موفقیت آنها در اعمال اقتدار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران بر منطقه ویژه دریایی خلیج فارس جای تقدیر و تشکر دارد.

صدر اضافه کرد: نفتکش هندی "دش شانتی" دچار نقص فنی و تخلف آلودگی نفتی درخلیج فارس شده بود اما برخی عوامل خارجی طی اقدامی شیطنت‌آمیز به دنبال سیاسی کردن این موضوع بودند.   

در ادامه مراسم "سیدعلی استیری" عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که طی شش ماه گذشته سرپرستی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را بر عهده داشت، گزارشی از عملکرد بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان در بخش‌های مختلف طی نیمه نخست سال جاری را تشریح کرد.

در بخش پایانی مراسم، پس از قرائت ابلاغ حکم حمیدرضا دلبری به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی و از زحمات سیدعلی استیری قدردانی شد.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول