اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات ساری و میاندرود خبر داد

واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران

رئیس مخابرات ساری و میاندرود از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.

واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران

هادی بریمانی‌دارابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نیاز روزافزون جامعه به بسترهای مختلف ارتباطی از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.

رئیس مرکز مخابرات شهرستان‌های ساری و میاندرود در این مورد با اشاره به طرح جدید این مرکز در مازندران برای واگذاری تلفن‌های اعتباری برای منازل این طرح را در موارد مختلف از جمله در منازل یا اماکن استیجاری بسیار کارآمد دانست.

وی از آمادگی این مرکز برای واگذاری این خطوط در شهرستان‌های ساری و میاندرود خبر داد.

این مسئول با تاکید بر پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 مرکز مخابرات توسط مشترکان، این خدمات را با هدف سهولت در کار مردم و صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف کاغذ دانست.

بریمانی در این مورد اظهار داشت: دارندگان خطوط تلفنی که به علت بدهی قطع شده باشند، می‌توانند با همان خط قطع‌شده و از طریق سامانه 1818 مخابرات اقدام به واریز وجه قبوض کنند که در این صورت نیازی به مراجعه برای وصل مجدد قبض نیست.

وی در پایان وصل شدن خطوط واریز شده را در صورت پرداخت با 1818 به صورت اتوماتیک اعلام کرد و افزود: شهروندان تنها با داشتن کارت عابر بانک و رمز دوم آن می‌توانند این کار را انجام داده و از هدررفتن وقت خود در بانک‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول