اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بلاتکلیفی قبض‌های تلفن ثابت و همراه در ایلام

قبض‌های تلفن ثابت و همراه در استان ایلام به ویژه شهر ایلام به دست صاحبین آنها نمی‌رسد.

بلاتکلیفی قبض‌های تلفن ثابت و همراه در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قبض‌های تلفن همراه و ثابت طی ماه‌های گذشته به ویژه ماه‌ اخیر و دوره 922 به دست شهروندان ایلامی نرسیده است.

این موضوع سبب سردرگمی مردم و مشترکین تلفن‌های ثابت و همراه در ایلام شده و بعضا مزاحمت‌هایی نیز در این راستا حاصل شده است.

یکی از شهروندان و مشترکیت شرکت مخابرات در این باره گفت: در این دوره که قبض‌های تیر و مرداد ماه توزیع می‌شود مشکلات عدیده‌ای در این باره به وجود آمده است.

اسلام میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تاکنون قبض‌های صادره تلفن ثابت و همراه خویش را دریافت نکرده و از طریق یکی از همشهریانم در محله‌ای دیگر متوجه ارسال اشتباه قبض تلفن همراه و ثابت منزلم به آن محله شده‌ام.

وی ادامه داد: این درحالی است که در دوره‌های گذشته این چنین مشکلاتی کمتر روی می‌داد اما این دوره برای بسیاری از شهروندان ایلامی این مهم روی داده است.

یکی دیگر از مشترکین شرکت مخابرات ایلام گفت: قبض‌های صادره علاوه بر اینکه به درب منزل نرسیده بلکه به دلیل باز بودن این قبض‌ها و بی‌توجهی به قرار دادن آنها در پاکت مخصوص از سوی مسئولان پست مزاحمت‌هایی نیز به وجود آمده است.

مریم (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طی روزهای گذشته مزاحمت‌های تلفنی برای تلفن همراهم به وجود آمده که ناشی از عدم ارسال قبض به نشانی منزلم بوده است.

وی ادامه داد: مطمئن هستم قبض صادره از سوی شرکت مخابرات به نشانی غیر از نشانی ذکر شده در قبض ارسال شده است.

این مشترک شرکت مخابرات از مسئولان امر خواست در نخستین فرصت مشکل پدید آمده را بر طرف کنند چون افزون بر مشکلات و مزاحمت‌ها امکان قطعی تلفن‌های ثابت و همراه به سبب عدم پرداخت بدهی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/2246/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول