اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان خراسان شمالی:

پست تلفنی 193 در خراسان شمالی راه‌اندازی شد

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: پست تلفنی 193 در این استان راه‌اندازی شد.

پست تلفنی 193 در خراسان شمالی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان شمالی، محمدرضا کاملی در این‌باره اظهار کرد: پیک شهری و یا پست تلفنی 193‌، سرویس ویژه پست جهت جابه‌جایی و نقل و انتقال شهری مرسولات مشتریان است که از خروج مشتریان از منزل و تردد آنان برای جابه‌جایی مرسولات درون شهری و تهیه مایحتاج روزانه با ارائه سرویس ویژه جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: پست تلفنی 193 به منظور پاسخگویی به نیاز روز مشتریان راه اندازی شده و به طور حتم پاسخگوی نیاز امروز مشتریان در جابه‌جایی‌های شهری خواهد بود.

مدیرکل پست خراسان شمالی افزود: این پست می‌تواند نقش عمده و بزرگی را در کاهش ترافیک شهری و اتلاف وقت و هزینه مشتریان داشته باشد.

به گفته وی، با برنامه‌ریزی ویژه در این زمینه و همچنین افزایش ظرفیت، این بخش سعی در کاهش زمان دسترسی به این سرویس و افزایش سرعت و دقت عمل در انجام سفارشات و اجرای سرویس کرده‌ است.

کاملی راه‌اندازی پست تلفنی 193 را فرصتی برای ارائه خدمات به مردم این استان برشمرد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند بدون خروج از منزل در روزهای گرم تابستان و به خصوص هم‌زمان با  فصل بازگشایی مدارس و اتلاف وقت خود در ترددهای شهری، جابه‌جایی مرسولات خود را در سطح شهر و همچنین تهیه و خریداری برخی مایحتاج خود با تماس با شماره 193 به پست واگذار کنند.

به گزارش فارس، سرویس مزبور روزانه از ساعت هشت صبح لغایت 22 شب آماده ارائه خدمات به همشهریان مرکز استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول