اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه خرم‌آباد:

هفته‌ای 14 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: در حال حاضر هر هفته ۱۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران ـ خرم‌آباد و بالعکس توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر انجام می‌شود.

هفته‌ای 14 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد، اسفندیار کیانی گفت: دراین مدت 11 هزار و 33 مسافر نیز از طریق پروازهای این فرودگاه جابجا شده‌اند که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: درحال حاضر هر هفته 14 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران ـ خرم‌آباد - تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر انجام می‌شود.

کیانی گفت: همچنین در این مدت 126 پرواز نشست و برخاست غیر برنامه‌ای از هواپیماهای دولت، بالگرد، هلال احمر، نیروی انتظامی در فرودگاه خرم‌آباد انجام شده است.

وی افزود: تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در چهار ماه نخست امسال با 35 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به 184 پرواز خروجی و ورودی رسیده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: 47 هزار و 728 کیلوگرم بار نیز طی سال جاری از طریق فرودگاه خرم‌آباد جابه جا شده است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد همچنین از برقراری پرواز افزایشی شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران ـ خرم‌آباد - تهران در روزهای پنجشنبه از فرودگاه خرم‌آباد خبر داد.

کیانی در ادامه اظهار کرد: هزینه نگهداری، تعمیر و تامین و خرید تجهیزات موردنیاز مجموعه فرودگاه خرم‌آباد در سال بیش از 50 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین می‌شود.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد تصریح کرد: دستگاه کمک ناوبری فرودگاه نیز با اعتباری معادل 650 هزار یورو و سه هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت فرودگاه‌های کشور خریداری، نصب و آماده شده است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: تاکنون به علت محدودیت‌های هواپیمای فلایت چک(وارسی پروازی) سازمان هواپیمایی کشور این دستگاه وارد مدار فعالیت نشده است.

کیانی با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه خرم‌آباد برای ارتقای صنعت حمل و نقل، تاکید کرد: با توجه به اعتباراتی که سالانه برای این فرودگاه هزینه می‌شود، این فرودگاه زمینه لازم برای مشارکت در رشد و توسعه اقتصادی استان را دارد.

انتهای پیام/2304/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول