اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

دست‌های پنهان عامل گرانی شن و ماسه در یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در شهر یاسوج از نظر تولید شن و ماسه هیچ کمبودی وجود ندارد و همانند گذشته تولید می‌شود، گفت: همه می‌دانند دست چه کسانی پشت گرانی شن و ماسه است.

دست‌های پنهان عامل گرانی شن و ماسه در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مراسم آغاز به کار شورای اسلامی شهر یاسوج در محل استانداری و با حضور اعضای قدیم و جدید و همچنین فرماندار بویراحمد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که دو تن از اعضای قدیم این شورا یعنی محمدرحیم دهرابپور و غلامعلی پردل حضور نداشتند مباحثی از سوی فرماندار، رئیس شورای سابق و استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی که از سوی زریر شجاعی‌خو عضو سابق شورای اسلامی این شهر مبنی بر گران شدن شن و ماسه ارائه شده بود، اظهار کرد: هیچ‌گونه کمبودی از نظر شن و ماسه در این شهر وجود ندارد.

وی که در پاسخ به انتقادات شفاهی این عضو سابق شورا سخن می‌گفت، تصریح کرد: همه از جمله رسانه‌ها و بسیاری از مدیران می‌دانند فشاری که در  قضیه شن و ماسه به من وارد شد شاید به همه مردم این شهر و شما وارد نشد.

صابری تصریح کرد: عده‌ای هستند که انتظار می‌کشند با تغییر استاندار دوباره اقدامات خود را از سر گیرند و بستر رود بشار را تسخیر کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که قیمت شن و ماسه در یاسوج مصوب و تعیین شده است، گفت: این گرانی را کامیونداران به هر علت رقم زده‌اند وگرنه تولیدی‌ها هیچ‌گاه بالاتر از قیمت مصوب به مردم شن و ماسه نمی‌فروشند.

صابری تأکید کرد: رود بشار از آن همه مردم است و باید برای مردم باقی بماند نه این که عده‌ای بخواهند با آلودگی محیط زیست و از بین بردن رودخانه اهداف خود را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/2571/ق30‌/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول